Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboeren min er helt oppslukt i Outlander. "Nå har de sex IGJEN" han synes det kanskje er litt mye intime scener, men ellers er det en veldig bra serieNei du er ikke alene om det Er selv hjemme fra jobb i dag.
Noen serier jeg liker:
Virgin River
Outlander
One tree hill
De jeg kom på i farta men har jo sett mange andre
Har Grey’s Anatomy begynt igjen med nye episoder? Jeg har sett alt fram til og med sesong 19.Veldig glad i disse:
Tv2
- Greys Anatomy
- Station 19
- The good doctor
- Walker
- Transplant
- The Rookie
- Nytt liv i East End / Call the midwife
Viaplay
- Chicago Fire
- Chicago Med
- New Amsterdam
Disney:
- 911
- The Resident
Mye sånne sykehus serier her
Nei, alt ble jo utsatt pga den skuespiller streikenHar Grey’s Anatomy begynt igjen med nye episoder? Jeg har sett alt fram til og med sesong 19.
Ja, måtte sjekke nå, står mars 2024 på imdb om første episode i sesong 20Nei, alt ble jo utsatt pga den skuespiller streiken
Det var vel primært manusforfattere som streiket...Nei, alt ble jo utsatt pga den skuespiller streiken
Mulig, kun fått med meg det har vært/er streik. Ikke satt meg inn i noe av detDet var vel primært manusforfattere som streiket...
Nei, står på tv2 ar det kommer mer i marsHar Grey’s Anatomy begynt igjen med nye episoder? Jeg har sett alt fram til og med sesong 19.