Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh hjem til jul skal jeg spare til november! Den har jeg glemt hvert år! Den virker sååå koseligBreaking bad, frustrerte fruer, girls, big little lies, skredderen, the great, the affair, the gildred age, familien bridgeton, emily in paris, hjem til jul, pørni, exit, love child, unge lovende, handmaids tale, normal people, discovery of witches, downton abbey
Ingen som ser outlander? Hva med hele 90 days kolleksjonen ??
Ser ikke outlander, men har sett stort sett alle stier som er fra 90 days kolleksjonen og ting som match me abroad har man ikke sett noe av det og det er av interesse så har man virkelig noe å fylle resten av tiden med før terminen, for der er så fryktelig mye hvis man skal se alt kanskje litt kronglete å finne ut hvilket rekkefølge man bør se, menIngen som ser outlander? Hva med hele 90 days kolleksjonen ??
Sett alt 90 days jeg også. Men det går jo annenhver dag på tv nå også. Og nå kommer the last resort snart og sesong 10 jeg er hektaSer ikke outlander, men har sett stort sett alle stier som er fra 90 days kolleksjonen og ting som match me abroad har man ikke sett noe av det og det er av interesse så har man virkelig noe å fylle resten av tiden med før terminen, for der er så fryktelig mye hvis man skal se alt kanskje litt kronglete å finne ut hvilket rekkefølge man bør se, men
Nå som alt 90 days som er å få tak i er sett, så venter jeg på ny sesong av Love is blind på Netflix som kommer straks Anbefaler forresten podcasten Out of the pods av Natalie og Deepti fra Love is blind sesong 2 for de som allerede er inne på den serien. De snakker blant annet om det som skjer off camera, hva som skjer/nyheter i Netflix reality verden, intervjuer med folk som har vært med i de forskjellige sesongene osv. De skal også gå igjennom den nye sesongen som kommer med tanker, meninger og rykter rundt det som skjer.
Har også nettopp sett ferdig Maid på Netflix, det er en mini dramaserie
Anbefaler også Atypical for de som ikke har sett den, den er en morsom dramaserie
Noen som har noen gode dokumentar-/krimserier f eks å anbefale? Har sett det meste som er interessant på Netflix, sliter med å finne noe spennende for tiden