Serietips

Sniker
Jeg digger et nytt liv i east end (call the midwife), men den er jo satt i 50-tallet med alt som var vanlig rundt fødsel og svangerskap da :rolleyes::eek:

Ingen serie, men ligger en veldig fin film på YouTube som heter Life before birth-In the womb.
Der kan man se hvordan hele svangerskapet utvikler seg inni magen.
Ellers er serien Fødeavdelingen fin :)

Er en gammel serie på NRK som heter jordmødrene. Vet ikke om de har fjernet den. Men det er en søt serie :love7

Ellers signerer jeg de over her. Skulle ønske det kom flere sesonger med fødeavdelingen.
Pleide å se på den engelske versjonen også i forrige svangerskap :happy:

Er en gammel serie på NRK som heter jordmødrene. Vet ikke om de har fjernet den. Men det er en søt serie :love7

Ellers signerer jeg de over her. Skulle ønske det kom flere sesonger med fødeavdelingen.
Pleide å se på den engelske versjonen også i forrige svangerskap :happy:
Jordmødrene ligger ute på NRK appen med to sesonger :)

Hmm, da jeg ventet førstemann var det en NRK-serie i tre deler, eller en utenlandsk, innkjøpt dokumentar, men den var så spennende. Den viste de ulike tidene på når ting utvikles, og deretter fra steder i verden hvor det var genetiske endringer med tanke på akkurat dette. ET sted i Sør-Amerika hvor overveldende mange bar ble født som jenter, og så kom plutselig penis ut i puberteten for eksempel. Skal se om jeg klarer finne hva den het.

Søkte på dette i google
bbc documentary conception development

Og da kom det opp flere ganske interessante mtp utviklingen i magen

Back
Topp