Serietips

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Har du sett noen bra serier i det siste? Fyr løs, del i vei! :) Jeg er alltid på jakt etter noe spennende og engasjerende! :)

Vi har begynt å se Atlantic Crossings på NRK. Kom ny episode i dag som vi skal se nå i kveld :)

Akkurat sett Ray Donovan på hbo, anbefales :) hvordan type serier liker du foresten? :joyful:
Liker en del forskjellig, men det må være spennende. Den serien jeg nevnte er basert på den norske kongefamiliens flukt til Usa under 2.verdenskrig. Men er glad i alt av true crime, serier som provoserer litt og serier man plutselig har sett fire sesonger av på to dager fordi det er så sykt spennende.

Liker en del forskjellig, men det må være spennende. Den serien jeg nevnte er basert på den norske kongefamiliens flukt til Usa under 2.verdenskrig. Men er glad i alt av true crime, serier som provoserer litt og serier man plutselig har sett fire sesonger av på to dager fordi det er så sykt spennende.
Da må du teste overnevnte :happy:

Jeg digger slike tråder

er man litt interessert i kaoset i USA anbefaler jeg seriene UXA og deeyah kahn i trumps USA. Begge på nrk

ellers the rookie på tv2 sumo og det good doctor på Viaplay.

disse seriens liker jeg godt :) :
Castle
How to Get away with murder
Rizzoli & isles
Working moms (humor) :)

Har du sett noen bra serier i det siste? Fyr løs, del i vei! :) Jeg er alltid på jakt etter noe spennende og engasjerende! :)

Vi har begynt å se Atlantic Crossings på NRK. Kom ny episode i dag som vi skal se nå i kveld :)

Jeg begynte å se scorpion bare av kjedsommelighet - og den er egentlig ganske bra! Ellers så ser jeg inne i mellom de «vanlige» som Grey’s, Chicago osv..

Kanskje ikke din type, men kanskje andre liker :)
Emily in paris på netflix er bra :)
Normal people? På nrk
Greys anatomy

The blacklist Viaplay/Netflix
The crown Netflix
Normal people nrktv
Exit nrktv
Luther Netflix
Broen nrktv tror jeg..

;)

Normal people på NRK - jeg så alt i et jafs, typ 10-12 timer (!). Gråt 97% av tiden. Kjente meg så utrolig igjen.

Nå ser vi på Yellowstone som ligger på TV2 sumo, moderne wester’n serie og fy søren for en bra serie!!

The Crown liker mannen og jeg veldig godt. Atlantic Crossing. Jeg binger Bones alene, er sånn hundretusen episoder :hilarious: Elsker New girl også!

Ser mye på disse seriene alle andre ser på, vi har tv2 sumo og følger med på:
- Greys anatomy
- Station 19
- The transplant
- The good doctor
Og så er det jo ingen som slår Modern family i humor da! :hilarious:

disse seriens liker jeg godt :) :
Castle
How to Get away with murder
Rizzoli & isles
Working moms (humor) :)
sniker
Working moms kan jeg skrive under på, så alt på netflix på et par dager da jeg var låst forran tven etter fødsel, den er virkelig morsom og noe utom det vanlige :hilarious:
Orphan black (netflix)
His dark materials (hbo)
Rookie
Sons of Anarchy (netflix gammel, men ganske spennende når man først kommer seg gjennom sesong en)
Jane the virgin (netflix syntes denne er dritbra, men er veldig chickflick)
How to get away with murder (netflix)
Brooklyn nine nine (enkel humor netflix)
The 100 (netflix)
Sex education (netflix)

The affair, viaplay
Chicago Fire og Chicago PD, viaplay, kjekke menn i uniform:p
Alt av true crime på netflix:laughing002
Outlander, viaplay:love017

Back
Topp