Serietips

Stine_890

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er sykemeldt, og nå trenger jeg en serie å se på [emoji4]

Er det noen som har noen serietips? Hvilken serie vil du anbefale? Åpen for alt [emoji1]

The blacklist er min favoritt [emoji7]
The killing er også bra, homeland og handmaid’s tale! [emoji4]

Outlander, sons of anarchy, breaking bad, ozark, call the midwife, greys anatomy, the good doctor, mr mercedes, white collar, suits, Broen, Peaky Blinders, stranger things, Breaking bad, Dark, 1864, narcos, manhunt: unabomber, psykiateren, vikings, 11.22.63.

Er alle serier som jeg har likt godt og det varierer litt med action, krim, historisk, drama etc så tenier du sikkert klarer å finne noe du liker i noen av dosse;-). Men jeg er skikkelig lei meg for at jeg har sett alt og har til og med sett opp igjen flere av disse. De aller fleste av disse ligger på nettflix, noen ligger på viaplay/tv2sumo. :-)

Siste jeg så var:
Killing eve
Handmaidstale
The affair
Lucifer
Manhunt, unabomber
Broen
Veldig mye bra... kommer ikke på alle i farten

På Netflix er det mange jeg har likt.
Homeland
Ozark
Seven seconds
The fall
The rain
Stranger things
Marcela
American odyssey
Dark
Big little lies
Sharp objects.
Good girls

Handmaids tale klarte jeg ikke se på, men alle rundt meg sier den er bra. Kommer ikke på fler i farta. Mulig noen av seriene er fra hbo.

Last edited:
På Netflix er det mange jeg har likt.
Homeland
Ozark
Seven seconds
The fall
The rain
Stranger things
Marcela
American odyssey
Dark
Big little lies
Sharp objects.
Good girls

Handmaids tale klarte jeg ikke se på, men alle rundt meg sier den er bra. Kommer ikke på fler i farta.

Jeg heller har ikke klart å svelge den handmaidens tale serien, synes hele plottet er tullette og lite troverdig. Men det er jo mange andre som liker den da, så bra vi er forskjellig:-D

Dexter, shameless (US), the blacklist, ozark, breaking bad, how to get away with murder.
Jeg er sånn som også kunne sett litt jentete ungdomserier som the fosters, vampire diaries, gossip girl, the O.C, desperate housewives etc når jeg ser helt alene :dead:

Outlander[emoji7][emoji7]

På hbo:

Fantasy/drama:
- Game of thrones
- True blood
- handmades tale
- a discovery of witches (helt ny)

Liker også big little lies som er drama.

Komedie:
- the office

Netflix:

Komedie:
- how i met your mother
- friends

stranger things er veldig bra (mørk fantasy)

Hvis du liker litt sånn lette ungdoms/jente serier så vil jeg anbefale:

- the vampire diaries
- the OC (favoritt of all time)
- gossip girl
- pretty little liars
- teen wolf

Må si det er vanskelig å anbefale serier så åpent, aner jo ikke din alder eller personlighet Hehe ^^

De seriene jeg har sett på netflix er:
Blacklist
Orphan Black
Sons og Anarchy
Breaking Bad
Call the midwife
Under the dome
Orange is the new black
Pretty Little Liars
House of cards
13 reasons why
The OA
Og har nylig begynt på Mindhunter

Lykke til med valget[emoji28][emoji1305]

Hva har du? Netflix, Hbo etc?

På nrk vil jeg si at Imperiets siste dager og le bureau er verdt å se [emoji4]

Lett komedie: new girl og the good place (netflix) og sillicon valley (hbo)

Finnes masse bra serier om man bare har tilgang på Netflix, Viaplay eller tilsvarende! :D
Du har fått masse bra tips her, ser jeg! Vil bare legge til Prison Break, som vi nylig begynte på. Gammel serie, men faktisk veldig bra!

Jeg heller har ikke klart å svelge den handmaidens tale serien, synes hele plottet er tullette og lite troverdig. Men det er jo mange andre som liker den da, så bra vi er forskjellig:-D
Det lille jeg har sett har ikke problemet vært at det har vært tullet eller lite troverdig. Nesten heller motsatt for meg. :D Men jeg synes det er vanskelig å se på den grove psykiske og fysiske volden, voldtektene og frarøvelsen av dems barn. :mad:Men vi er forskjellige og liker og misliker av forskjellige grunner.;)

Crossing lines på nettflix ellers mye av det de andre har ramset opp!

Back
Topp