Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er den tilgjengelig? Ikke netflix?Jeg har sett på the fosters. Helt grei![]()
Hvor er den tilgjengelig? Ikke netflix?
Samme her. Veldig koseligJeg har sett på the fosters. Helt grei![]()
Samme her. Veldig koselig![]()
Ellers så er jeg ferdig med Gossip girl og OC![]()
Søstrene mine anbefalte meg 2 doors, men har ikke kommet meg så langt ennå!
Liker du Greys, så anbefaler jeg Privat Practice som er en spin-off med Addison. Jeg synes den er bedre enn Greys.
Jepp, Addison flytter til California og blir med i en privat praksis med hennes og Derek's gamle venner fra medisinstudiene. Er vel en 3-4 tilfeller med crossover hvor karakterene fra PP er med i Greys og motsatt. Mark er f.eks i to episoder av PP. Veldig, veldig fin serie synes jeg. Nylig kommet på viaplay jaSå private practice er med Addison? Digger jo Addisonholder på greys nå. Er på sesong 9 tror jeg. Er private practice på Viaplay?
Jepp, Addison flytter til California og blir med i en privat praksis med hennes og Derek's gamle venner fra medisinstudiene. Er vel en 3-4 tilfeller med crossover hvor karakterene fra PP er med i Greys og motsatt. Mark er f.eks i to episoder av PP. Veldig, veldig fin serie synes jeg. Nylig kommet på viaplay ja![]()