Serier

Myshelle

Elsker forumet
Blir mye sofasliting med denne formen.. Så lurte på om noen har noen serier å anbefalle meg? :)

Ossen type serier er det du liker da....
Spenning? krim ? romantisk? Komedie?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har blitt hektet på bones jeg nå! Har netflix og alle sesongene er der :p også er jo kjekkasen David boreanaz med :p

Anbefaler cougar town (nye episoder er ute) og Hart of Dixie. veldig jenteserier, men absolutt verdt å få med seg. Vil du se en SYK serie kan du se på Shameless.

Jeg har i gode og onde dager på morningen. Så fossil girl gillimorgirls osv på tv Norge og fem. Gresy privat praksis noe tre hill, Nashville ... Tv slave om dagen med andre ord :)

Game og thrones, ghost wishperer, Brothers and sisters, mad men, dag...friday night lichts

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Serier jeg ser på er: Bones, csi, csi new york, csi miami, elementary, cougar town, sannhetens sverd, merlin, castle, las vegas... De jeg kom på akkurat nå...

Takk for tips jenter! dere er gode å ha :-) da er dem alle notert ned og skal undersøkes. Her ser jeg the vampire diaries for tiden :-)

Tha walking dead :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Litt etter hva du liker da, jeg liker:

Soa, weeds, how i mer your mother, suits, homeland, the unit, borgias... For å nevne noen;-)

Shameless e knall bra!! Godt tips! Ellers e serien "six feet under" også en meget spesiell/kjekk serie. Så "Girls" på nrk3 ikveld, den virke bra! Ska følge med videre på den. Også e jo "klovn" hysterisk morsomt =D

Fringe, Revolution, Arrow, Battlestar galactica, The walking dead, Stargate Universe, Game of thrones, Misfits, How I meet your mother... Og en hel haug til, kommer bare ikke på dem...

Back
Topp