mjauth Elsker forumet 19 Apr 2007 #1 Leser dere neoen serier??? Hvilke??? Jeg leser "i krig og kjærlighet" og "elisabeth"
fruluna Forumet er livet 19 Apr 2007 #2 Nei har ikke tid [:D] Men en god venninne av meg skriver denne serien her, noen som leser den???
trompetine Forelsket i forumet 19 Apr 2007 #5 Sitter akkurat og leser "I krig og kjærlighet bok nr 2" Liker den serien.
lillebilla75 Betatt av forumet 19 Apr 2007 #6 Leser ingen serier, men sluker det meste av krimromaner (når jeg har tid)
mjauth Elsker forumet 19 Apr 2007 #7 ORIGINAL: trompetine Sitter akkurat og leser "I krig og kjærlighet bok nr 2" Liker den serien. den leser jeg også, kjøpte boka i dag! Den er bra!
ORIGINAL: trompetine Sitter akkurat og leser "I krig og kjærlighet bok nr 2" Liker den serien. den leser jeg også, kjøpte boka i dag! Den er bra!
Tone_80 Gift med forumet 19 Apr 2007 #8 ORIGINAL: lillebilla75 Leser ingen serier, men sluker det meste av krimromaner (når jeg har tid) sign. veldig fan av Mankell, Marklund, Nesbø, Lindell, Fossum og Holt!
ORIGINAL: lillebilla75 Leser ingen serier, men sluker det meste av krimromaner (når jeg har tid) sign. veldig fan av Mankell, Marklund, Nesbø, Lindell, Fossum og Holt!