Serier på nett

VenterTvillinger88

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om noen har forslag til gode serier å se på nett? Liker jentete serier med mye drama som f.eks. Private Practice, Greys Anatomy, True Blood osv. Men også serier som f.eks. prison break.. Det som var veldig greit med akkurat den serien var at jeg fikk med meg sambo til å se også:)
Skriv gjerne litt om hva den handler om(bare helt kort), og om den passer for oss jenter eller begge kjønn :)
Tenkte kanskje å lage en avstemming på hvilke serier vi på mai-forumet liker best etterpå :)

Dexter - hovedpersonen er en massemorder som jobber som blodsprutekspert hos politiet. Det er en genial fantastisk serie som passer for begge kjønn. Var skeptisk før jeg hadde sett denne, men etter en episode var vi fullstendig hektet! 

Heroes - for begge kjønn. Lenge siden vi så den nå.. men det er noe med overnaturlige evner til ellers normale folk.. denne blir man også fort hektet på :)

4400 - handler om folk opp gjennom historien som har forsvunnet, disse har blitt kidnappet og alle 4400 returnerer til jorda samtidig på en plass, uten å ha blitt eldre i det hele tatt. De har evner som vanlige folk ikke har. Jepp, for begge kjønn :)

Big Bang Theroy - komieserie om fysikk-nerder og en blondine-nabo. Utrolig genial :) 

Gossip Girl - jenteserie :D

Uggly Betty - jenteserie :D

4400 høres spennende ut :) Sambo er ikke særlig interessert i overnaturlige greier desverre så kan være jeg må se den alene :P Synes walking dead var gøy, men han er supernegativ. Gidder ikke engang se første episode han.. Tusen takk for bra info og tips :D

Veldig enig med blåkanin om Dexter,
Vi prøver å finne serier vi begge to liker og noen til som vi kan se med barna og.

Vi ser nå på (og på noen du allerede skrev om):

Ringer; Med Sarah michelle Gellar, hun har tatt identiteten av tvillingsøsteren, veldig spennende!
Merlin; Denne ser vi med barna nå.
Terra Nova; Denne ser vi med barna og, om at verden er snart ødelagt, så de flytter tilbake i tiden da dinosaur var i liv. Litt enkelt noen ganger, men greit å se på.

Ellers liker vi også Hells kitchen, men har blitt det av det samme i det siste, og jeg ser på Masterchef, likte best den fra australia.

Kommer ikke på mere nå :) Anbefaler Ringer til å se på med mannen din!

Homeland, 70's show, Dexter, True Blood, Buffy, Merlin, supernatural, Eureka, Cold case, Criminal minds, Ghost wisperer....

cougar town med cortney cox er artig. mannen som starta å se den, å nå er jeg og hekta =)

Enig med de andre om Dexter! Passer for både mannen og meg.:)

Back
Topp