Serier om/i graviditeten

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Har dere noen guilty pleasure program dere ser på under forberedelsene til nytt familiemedlem?

Jeg kan nevne mine (siden vi heldigvis er anonyme her :hilarious:):

Yummy mummys
Fødeavdelingen
Jordmødrene
John and Kate + 8
I didnt know i was preagnant
Unge foreldre/unge mødre

flere i samme gate?

Har sett på fødeavdelingen, jordmødrene og unge foreldre jeg også. Og jeg likte «beretninger om begynnelser» veldig godt. Har også sett «Helene sjekker inn på NFI», men vet ikke helt om jeg kan anbefale det. Ganske tøft å se.

Hehe jeg har nettopp rast gjennom to sesonger av Baby changes everything.. En del drama, men jeg syns det var veldig entertaining:smiley-ashamed005

Har dere noen guilty pleasure program dere ser på under forberedelsene til nytt familiemedlem?

Jeg kan nevne mine (siden vi heldigvis er anonyme her :hilarious:):

Yummy mummys
Fødeavdelingen
Jordmødrene
John and Kate + 8
I didnt know i was preagnant
Unge foreldre/unge mødre

flere i samme gate?
Call the midwifes på Netflix :) trodde ikkje eg skulle like serien siden den er fra gammelt. Men herregud eg klare ikkje stoppe å se :D

"Ack Värmland" xsmile9 Svensk sitcom om ei dame (hun mørkhårede fra "Solsidan") og hennes 17/18 år gamle datter er begge gravide. De bor i samme hus, med sine partnere. Hormoner og forviklinger. Morsom!

"Ack Värmland" xsmile9 Svensk sitcom om ei dame (hun mørkhårede fra "Solsidan") og hennes 17/18 år gamle datter er begge gravide. De bor i samme hus, med sine partnere. Hormoner og forviklinger. Morsom!
Den skal jeg sjekke ut! Hvor ser du den?

Den gikk på tv for noen år siden. Både SVT og en norsk kanal. Tviler på at den ligger på nett. Vet Platekompaniet har hatt den.

Edit: her var alt feil :bag: platekompaniet selger den ikke lenger. Den gikk/går på TV4 i Sverige.

Den finnes på TV2 sumo! :woot:

Last edited:
Dplay koster vel penger?
Vi abonnerer på så mye annet allerede :angelic:

Back
Topp