Serier og filmer om graviditet.

Proverpånummerto

Glad i forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Novemberfnuggene 2023
Hei damer, noe må man gjøre for å få ventetiden til å gå og jeg syntes det er veldig interessant å se på serier og filmer som omhandler graviditet. Noen flere som har tips til filmer/serier? : )

Mine tips:

- Jordmødrene på NRK.
- Fødeavdelingen på play.
- Trillingliv på tv 2 sumo.
- Sigrid blir mamma på tv 2 sumo.

Serie om IVF og den tøffe veien mot graviditet:

- Alle unntatt oss på dplay.

Håper på mange gode tips så ventetiden blir litt lettere:Heartred

Last edited:
Der var det mange morsomme filmer! Har ikke sett alle, så slenger de på lista!

Når storken flyr forbi (nrk) handler om ivf

Litt på siden men jeg elsket podcasten 40 uker da jeg gikk med førstemann :Heartred 1 episode for hver graviduke. Veldig koselig!

Jeg likte veldig godt den britiske serien som het One Born Every Minute! Men det er kanskje den samme som heter Fødeavdelingen?

Her var det mange gode tips! :happy:

Jeg har sett litt på «Baby changes everything», en serie der vi følger gravide par gjennom fødsel og småbarnstid. ligger på Discovery+ (Dplay)

Er jeg den eneste som unngår sånt?:wideyed: Kjenner jeg blir livredd for fødselen og alt styret i barseltiden og etter. Sitter med tunge minner etter første, så følelsen av å angre på ville bære fram et barn til prøver jeg å unngå:hilarious:

elsker toddlertiden da! Så jeg vet jo det er verdt alt slitet for framtiden:)

har dere kanskje noen tips til filmer/serier som tar for seg vanskelige følelser ifb svangerskap?

Er jeg den eneste som unngår sånt?:wideyed: Kjenner jeg blir livredd for fødselen og alt styret i barseltiden og etter. Sitter med tunge minner etter første, så følelsen av å angre på ville bære fram et barn til prøver jeg å unngå:hilarious:

har dere kanskje noen tips til filmer/serier som tar for seg vanskelige følelser ifb svangerskap?
Jeg unngikk det før første fødsel for var redd for å bli skremt, men etter to egne fødseler elsker jeg å se på og hylgriner hver gang babyen er ute :hilarious:

Kanskje «A baby story». Nånn e gravid på nytt etter å ha mista, osv. Nånn har tøffe svangerskap med bekymring og sykdom. Følge dem på veien: )

Sitter å ser jordmødrene nå, griner som bare det :D:rolleyes:

Back
Topp