Serier/netflix??

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hva liker dere å se på? Om dere ser på noe? Alltid på jakt etter nye tips :)

Vi har netflix hjemme så jeg har sett den tom for alt som er gøy å se.. Liker egentlig fantasy-sjangeren(game of thrones-kategorien) krim og action best. Men nå så jeg at det på netflix var kommet ut sesong 2 av "Call the midwife", så det brukte jeg kvelden på igår. Det er en serie basert på memoarene til ei som jobbet som jordmor i fattigstrøket i London på 1950tallet. Koselig og spennende serie :) kan anbefales! Også blir man jo veldig glad for at man lever i 2014 ;)
 
Nettopp ferdig å se alle charmed sesongene :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg ser på modern family der, sons of anarchy, walking dead, glee, orange is the new black, grimm :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg ser på modern family der, sons of anarchy, walking dead, glee, orange is the new black, grimm :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hehe, sett alle dem utenom glee! The walking dead er bare syyyykt!!! :) ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Hehe, sett alle dem utenom glee! The walking dead er bare syyyykt!!! :) ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Har du sett siste sesong da? :D Vi laster ned og er ferdig nå


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Pretty little liars, how i met your mother, veronica mars :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Regner nesten med du har sett Dexter? Vi har sett den på nytt på netflix for ca et år siden. Doctor Who er kult. Samboeren fikk meg hektet. Vampire diaries. Det er de jeg kommer på som ingen andre har nevnt.
 
Har du sett siste sesong da? :D Vi laster ned og er ferdig nå


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Nei har bare sett sesong 1&2, så tenkte kjøpe sesong 3, men venter, er så fint vær nå at vil ikke bruke tiden inne, så sparer den til høsten tenker jeg ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Regner nesten med du har sett Dexter? Vi har sett den på nytt på netflix for ca et år siden. Doctor Who er kult. Samboeren fikk meg hektet. Vampire diaries. Det er de jeg kommer på som ingen andre har nevnt.
Ja elsker dexter :) doktor who har jeg ikke hørt om? Er det også på netflix? Har sett vampire diaries ja, forelsket i Damien ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nå vet jeg ikke lenger hva som er på netflix. Vi hadde det ganske tidlig og ble temmelig skuffet.

Her går det i Greys anatomy, Warehouse 13 (herregud som jeg gleser meg til avslutningen), Arrow, Shield, Reign, Vampire diaries, originals (kun begynt på denne), Paradise når den gikk, Dr.Who så vi endel av tidligere, House!
De jeg kom på i farta. :) oooh Person of Interest.

Men her går det mest i anime om dagen. :)
 
Nei har bare sett sesong 1&2, så tenkte kjøpe sesong 3, men venter, er så fint vær nå at vil ikke bruke tiden inne, så sparer den til høsten tenker jeg ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Vi ser alltid på søndagskvelden :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja elsker dexter :) doktor who har jeg ikke hørt om? Er det også på netflix? Har sett vampire diaries ja, forelsket i Damien ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg og er forelsket i Damon :p Flott mann...


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ian Sommerhalder er bare lekker!

Damien er Nice! Men lenge siden jeg har sett på serien, den ble litt usannsynlig for meg. For den var jo ikke usannsynlig i utgangspunktet. Haha...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
House of cards er veldig bra! Gleder meg til neste sesong! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
tenkte eg sku se the great mr gatsby? noen som har sett den? :)
 
Back
Topp