Serieoversikt HBO

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor på nett jeg kan finne serieoversikt på hva som fins på HBO?

Du kan jo gå inn på hbo sine sider å se hva de har. Man må ikke melde seg inn for å se hva de har :)

Takk.
Vi har for øyeblikket bare Netflix siden vi ikke kan se HBO på TV'n, det var hvertfall begrunnelsen en gang i tiden.
Med AppleTV'n kan vi nå se HBO på TV'n, men nå er mannen brått usikker på om vi ønsker det.
Her må det overtales :P
Vi har netflix her også, men har prøvd hbo også. Må bestille igjen slik at vi får sett ny sesong av game og thrones:)
Veldig greit med Apple tv ja:)

Takk.
Vi har for øyeblikket bare Netflix siden vi ikke kan se HBO på TV'n, det var hvertfall begrunnelsen en gang i tiden.
Med AppleTV'n kan vi nå se HBO på TV'n, men nå er mannen brått usikker på om vi ønsker det.
Her må det overtales :P
De har vel en mnd gratis prøveperiode? :-)

Jeg slet med å finne serier på HBO som jeg likte. Eneste som har fenget er vel egentlig Game of Thrones og Black Sails. Så vi kommer til å si opp HBO når vi har sett ferdig Black Sails :)

Men hva hvis vi ikke ønsker å avbestille senere da...

Tror heller jeg gjør som planlagt, ser hva som ligger der for så å bestemme oss
Da kan du bare sette opp en betaling igjen :) Informasjonen din/kontoen din blir lagret, så det er bare å aktivere den igjen ;)
Du kan aktivere/deaktivere kontoen din så mange ganger du vil, akkurat som med Netflix/Viaplay.

Jeg slet med å finne serier på HBO som jeg likte. Eneste som har fenget er vel egentlig Game of Thrones og Black Sails. Så vi kommer til å si opp HBO når vi har sett ferdig Black Sails :)
Jeg har sååå mange favoritter på hbo! Har både netflix og hbo, og bruker nok netflix mest fordi d er mere utvalg, men generelt synes jeg hbo-produksjonene holder høyere standard. Selv om netflix har fått noen skikkelig bra egne produksjoner også nå da! Blandt mine HBO-favoritter er girls, silicon valley, six feet under, vikings, carnivale, twin peaks... Og d er fortsatt serier der jeg ikke har rukket å se enda!

Hbo har så mange bra serier!!
GoT
Vikings ♡♡♡
Girls
The magicians
Fargo
Twin peaks

+++

Har både hbo, netflix og viaplay. Hbo har jeg bare nå som game of thrones kom med ny sesong. Ser litt seriemaraton av serier jeg vil se så avslutter jeg abonnementet der. Starter det på nytt om det skulle dukke opp noe intr. Viaplay brukes mest siden man kan se serier i offline og mannen reiser veldig mye.

Back
Topp