Noen som vet hvor på nett jeg kan finne serieoversikt på hva som fins på HBO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.
Vi har netflix her også, men har prøvd hbo også. Må bestille igjen slik at vi får sett ny sesong av game og thronesTakk.
Vi har for øyeblikket bare Netflix siden vi ikke kan se HBO på TV'n, det var hvertfall begrunnelsen en gang i tiden.
Med AppleTV'n kan vi nå se HBO på TV'n, men nå er mannen brått usikker på om vi ønsker det.
Her må det overtales![]()
De har vel en mnd gratis prøveperiode?Takk.
Vi har for øyeblikket bare Netflix siden vi ikke kan se HBO på TV'n, det var hvertfall begrunnelsen en gang i tiden.
Med AppleTV'n kan vi nå se HBO på TV'n, men nå er mannen brått usikker på om vi ønsker det.
Problemet med slike ting er at vi er ikke så flinke til å avbestille igjen..De har vel en mnd gratis prøveperiode?![]()
Du kan registrere deg for en gratismnd for så å avbestille med en gang?Problemet med slike ting er at vi er ikke så flinke til å avbestille igjen..
Men hva hvis vi ikke ønsker å avbestille senere da...Du kan registrere deg for en gratismnd for så å avbestille med en gang?![]()
Da kan du bare sette opp en betaling igjenMen hva hvis vi ikke ønsker å avbestille senere da...
Tror heller jeg gjør som planlagt, ser hva som ligger der for så å bestemme oss
Jeg har sååå mange favoritter på hbo! Har både netflix og hbo, og bruker nok netflix mest fordi d er mere utvalg, men generelt synes jeg hbo-produksjonene holder høyere standard. Selv om netflix har fått noen skikkelig bra egne produksjoner også nå da! Blandt mine HBO-favoritter er girls, silicon valley, six feet under, vikings, carnivale, twin peaks... Og d er fortsatt serier der jeg ikke har rukket å se enda!Jeg slet med å finne serier på HBO som jeg likte. Eneste som har fenget er vel egentlig Game of Thrones og Black Sails. Så vi kommer til å si opp HBO når vi har sett ferdig Black Sails![]()
Mannen har ps4 - og vi ser HBO på tvn via denTakk.