Serie

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvilken serie ser du/dere på nå? Vi er snart ferdig med broen. Spennende syns jeg:D
 
Fuller house

Netflix oppfølger av under samme tak (full house)
 
The good doctor på sumo
Skulle gjerne hatt tips til noe annet/mer så følger denne :)
 
Laaangt uti Supernatural. :)
 
Blacklist på Netflix - en kriminell person med flere agendaer samarbeider med FBI og er veldig opptatt av spesielt en agent. Hvem er snille og hvem er slemme? Det er ikke helt enkelt å vite alltid.

Orphan Black på Netflix - mystisk serie. Her er det ihvertfall ikke enkelt å vite hvem man skal stole på. Ulike personligheter og mye dramatikk.
 
Av de jeg husker navn på akkurat nå... Veksler en del ser du... Spørs på humør gitt. Og om det er med mann eller uten. Eller om barn er våken og slikt. Nå tror jeg ikke jeg har barnevennlige serier igjen da. De er vel sett ferdig.

Men SWAT
Chicago Fire, Chicago Police, Chicago Medicine eller noe slikt. De tre flettes. Driver med den første da for tiden.
Sabrina.
Black Mirror.
Criminal Minds.
Modern Family. - Hey! Der var den ene barnevennlige :p
American Horror Story
Lethal Weapon
The Tidelands


De jeg kom på nå da.
 
Blacklist på Netflix - en kriminell person med flere agendaer samarbeider med FBI og er veldig opptatt av spesielt en agent. Hvem er snille og hvem er slemme? Det er ikke helt enkelt å vite alltid.

Orphan Black på Netflix - mystisk serie. Her er det ihvertfall ikke enkelt å vite hvem man skal stole på. Ulike personligheter og mye dramatikk.
Høres ut som vår sjanger :)
 
Lethal Weapon
Blindspot
SWAT
Chicago med.
Criminal minds
 
Akkurat ferdig med «Advokaten» på viaplay.
Svensk/dansk action-krim.. Veeeldig spennende syntes jeg :)
 
Once upon a time sesong 7
Hele Norge baker sesong 2
 
Supernatural
Legends of tomorrow
Sabrina
Oljefondet startet i går så tenkte å gi det en sjanse
 
Back
Topp