Serie?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
hei jenter...nå ble det fryktelig mas på meg altså[8D] men lurte på om det var noen av dere som visste hvor jeg kunne få tak i sprinkelbeskytter, sengesett og sengehimmel i samme mønster(en serie)??? har så lyst på det til babyen nå denne gangen, å virkelig lage til noe kjempe søtt...[:D] men å bestille fra USA blir litt vel dyrt til en syns jeg da..

Her i byen har de slike sett på brio, prinsess og på en baby butikk som heter knøttene[:)]
Ellers så går det jo ant og sy selv da, om du er av den kreative sjelen [:D]

hehe....er ikke helt av den kreative sjelen her i verden jeg[8D] jeg får ta meg en tur rundt om og se, så finner jeg vel kanskje noe søtt...[:D] bestemt meg for att jeg skal vente til etter ordinær UL sånn vi får vite kjønn da vis de ser det..[:D] slik jeg kan kjøpe en bestemt farge...sitter hjemme med minste mann og da blir det slik til att jeg sitter og tenker og planlegger hva vi trenger og hva jeg vil ha av utstyr...[:D]

barnahus kjøpte jeg himmel til snuppa mi, de har alt annet der også:)

kjøpte sengebeskytter/ammepute på kid jeg da 1/3 av prisen det var på barnashus:)

Sist  fikk vi sengetøy, sprinkelbeskytter og sengehimmel fra Reflex til Lillemor. Hvitt, med broderte kroner på. det er kjempefint [:)]

Back
Topp