Serie-tråd

ViPrøver91

Flørter med forumet
Jeg er sykemeldt pga. utmattelse, og har derfor veldig god tid til å se serier :laughing002 Er helt tom for hva jeg vil se, så jeg vil gjerne vite deres beste serier og hvor jeg kan streame de!

Vi ser på Last man on earth nå, og ler oss i hjeeel! Den er gammel, men vi har tydeligvis gått glipp av den, og kom over den først nå. Veldig enkel og fin underholdning! :laughing001 Ligger på Disney!

For tiden ser jeg Black Mirror og Babyfever på Netflix. To vidt forskjellige serier.

Kommer an på hva du liker og hva du har sett. Men om du liker kostymedrama er Downton Abbey (Netflix), Outlander (Viaplay/Netflix) og Familien Bridgerton (Netflix) gode valg.

Driver for øyeblikket selv å ser Good Girls på Netflix og Only Murders In The Building på Disney+, de er begge ganske festlige.

Ellers er Broen, You, Dead to me, Sex Education (litt ungdomsserie kanskje, men dog vittig), Orange Is The New Black, Maid, Ozark og Gossip Girl (alle på Netflix) verdt å se.

Og er du ute etter skikkelig god reality, kan jeg anbefale 90 Days To Wed på Discovery. Der er det utallige spin-of’s å velge mellom etterhvert, og alle er like gode! Tipper du kan kose deg frem til Termin :hilarious:
Jeg er dyyyypt inni det fra forrige svangerskap, og skulle ønske jeg kunne unsee alt og se det på nytt! Det er helt magisk, og blir villere og villere for hver sesong:hilarious::p

Ragnarok, Manifest, Ginny & Georgia, Sex life, Dead to me, Outlander, Stranger things (netflix) DNA (nrk)

Last edited:
Andre serier jeg har sett og likt:

Drama: Mad men, Queens Gambit, Bridgerton, Queen Charlotte, Sex education, Orange is the new black, Call the midwife, Love Child, Inventing Anna.
Sci-fi/thriller: Manifest, the OA, Stranger Things,
Lett underholdning: the Good place, the Office, Working Moms, Arrested Development, 90 days to wed.
Spenning/krim: Prison Break, You, Breaking Bad, Papirhuset, Dexter, Criminal Minds.
Dystopisk drama/sci-fi/spenning: the Handmaid’s tale, the 100, Muren.
Dokumentar: Making a Murderer.
De aller fleste på Netflix.

Last edited:
Drama/Loooove: familien bridgeton, queen charlotee (eeelsker den), ginny og georgia, outlander, the good doctor, sex life,

Litt mer action/krim: the 100, the sinner(ser denne nå, helt grei foreløpig), you,

The rookie

Alle finnes på tv2play, viaplay eller netflix

Hbo: game of thrones, euphoria, the handsmandtail

HBO:
Game of thrones
House of the dragon (MÅ ikke ha sett game of throne først, serien bærer seg meget godt selv og musikken? On fire!!)
True blood
The last of us
The walking dead
Euphoria
Big little lies
Chernobyl
Da blir det big little lies, sett de andre. Takk :love017

Slår ett slag for Clarksons farm om du liker litt britisk humor og har ett lite snev av interesse for landbruk. Den varmer om hjertet også. Så den på Prime tror jeg.

Ser criminal minds for tiden, og er akkurat ferdig med Castle! Begge ligger på disney plus. Mye bra der, skal se opp igjen Bones når jeg er ferdig med CM (ja jeg er litt krim-nerd :hilarious: )

Back
Topp