ViPrøver91
Flørter med forumet
Jeg er sykemeldt pga. utmattelse, og har derfor veldig god tid til å se serier Er helt tom for hva jeg vil se, så jeg vil gjerne vite deres beste serier og hvor jeg kan streame de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal testes! Har du flere tips på Apple tv?Jeg så nettopp «Black Bird» på Apple tv, den var veldig bra! Kun en sesong da og ganske.. dyster, men spennende om man liker krim
Nei dessverre ikke, vært veldig skeptisk til dem, men så mange klipp fra Black Bird på tiktok, og jeg elsker jo sånt så måtte se! Synes det er utrolig spennende med truecrime. Liker godt criminal Minds (Disney) og Lie to me (Viaplay har hatt den) ogsåSkal testes! Har du flere tips på Apple tv?
HBO:Tips til spennende serier på tv2play eller hbo?
Da blir det big little lies, sett de andre. TakkHBO:
Game of thrones
House of the dragon (MÅ ikke ha sett game of throne først, serien bærer seg meget godt selv og musikken? On fire!!)
True blood
The last of us
The walking dead
Euphoria
Big little lies
Chernobyl
Da MÅ du se Black Bird på Apple tv !Ser criminal minds for tiden, og er akkurat ferdig med Castle! Begge ligger på disney plus. Mye bra der, skal se opp igjen Bones når jeg er ferdig med CM (ja jeg er litt krim-nerd )