Seriøst....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det bare meg, Eller synes dere at nesten alle her har født nå????? Også er vi joh bare I begynnelsen av måneden enda.... [:D]

Hehe...blir snart bare meg med termin den 28 juli igjen her.... 

Det er ikke bare du, jeg føler virkelig det jeg også, og at jeg ikke er i nærheten.........! Fant du forresten ut hva du ikke trengte av det du hadde pakket i bagen? Synes min er litt full jeg nå.

Hilsen litt frustrerte [:@]meg

Det går rimelig fort unna om dagen ja............[;)]

Ja gjett om!!!! Blir helt frustrert jeg!!
Juli damene skyter jo ut bæbjbier både her og der....[;)]
Hyggelig det da! Så lenge de er friske og raske!

ORIGINAL: eca75

Det er ikke bare du, jeg føler virkelig det jeg også, og at jeg ikke er i nærheten.........! Fant du forresten ut hva du ikke trengte av det du hadde pakket i bagen? Synes min er litt full jeg nå.

Hilsen litt frustrerte [:@]meg

Samboeren min med litt hjelp fra meg pakket den rett før vi dro på Sykehuset....
Vi fikk I vært fall med ganske mye rart, Gravid klær og sånn....
Jeg tror at vi hadde glemt toalett mappa...
Men vi bor heldigvis bare ca 3 - 4 Minutter unna Sykehuset, Såh fikk hentet det....
Synes egentlig bare at man trenger noen klær for og gå I der, Jeg fikk bruk for Morgenkåpa, Toalett saker, Kanskje lesestoff eller noe og holde på med når man har lite og styre med....
Det som babyen skal ha....
Og eventuelt egen drikker og mat....
Var I vært fall det her.... [:D]

jeg er her fortsatt også med termin 28juli og føer at snart er det bare meg igjen og at ingenting skjer her...

Det føler jeg også! Og jeg håper det blir min tur snart [:D]

ja, disse babyene kommer virkelig på rekke og rad..
Men selv er jeg nok en av de som kommer til å bruke lang tid her..-ikke stort mye som skjer med kroppen min.. [&:]
Som sagt tidligere, jeg er vel en av de få som gå over til august... [&:]

er jo her enda med stor meg jeg da...termin først den 23....det er leeeenge til det!!
Kjenner ikke noe til murringer eller tak eller sett noe til slimproppen...blir vel til at jeg må gå over tiden tenker jeg!
Men men...får bare glede meg på alle andres vene så lenge jeg da![:D]

Vel ja, men jeg er en av de "heldige" som sitter igjen da.. [;)][;)]

Jeg er også en av de siste som får... er helt sikker på det [&:] Har termin den 20. men har ikke hatt en murring, ikke sett noe til slimpropp eller noe. SUKK...

Jo synest helt klart det er full fart her når det gjelder fødsler.
Men jeg går og venter ennå[:D]

Eg au he termin 28[:)]så må nok fint venta...misunne dei som hadde termin i begynnelsen av mnd,dei sleppe iallefall å venta te august om de går øvetid[:@]

Føler at alle får baby uten tatt meg jeg.. hehe.. huff.. ja, må innnrømme jeg er litt missunelig[8|]
...jaja..plutselig[:)]

Signera dinne ej! [&:][:@][8D]

Back
Topp