Seriøst

Alias

Gift med forumet
begynt å lure på om dette svangerskapet mitt har noen ende...jeg ser folk som føder hver eneste dag...her har det liksom skjedd ting fra allerede uke 23 hvor jormor var redd jeg kom til å føde snart...men hvem sitter igjen her og intet skjer????joda meg det....kanskje jeg er som elefanten som går så så mange år før babyen kommer...[8|][8|] er såååå lei....
ikke misforstå...jeg synes det er flott at folk føder om dagen men selv har jeg liksom ingen tro på at det er min tur snart...[:(]

Hei[:)] ka ti hadde du termin?? Fant deg ikke på termin listen???

Har 18.mai...men tickeren min står på 11. pga legene har tatt utgangspukt i 28 dagerssyklus, men jeg har aldri hatt mer enn 21 dager...derfor har jeg satt tickeren min på en uke før...(optimist skjønner du[:D])
18 mai står jeg i allefall på...

føler med deg becca.... jeg har " ventet " siden uke 28 da alt så uttil å bli en fortidlig fødsel..men her sitter jeg da på termin dagen min [:@]

Trøst deg med at det er flere i samme båt som deg, jeg har ul termin i morra... Var sikker på at 10 mai var mer riktig, ingen action i heletatt lenger..
Eneste som kommer ut av meg er litt brun aktig gørba fra jeg ble strippa på onsdag[&o].. blir vel å møte opp til ny kontroll på mandag også.
Full måne i natt, vet ikke om jeg har så særlig tro på at det hjelper[&o]

Skjønner deg godt at du er lei... men tenk på oss som da faktisk er gått over terminen.. Er bare tre dager over selv men er kjempe lei... Fikk også beskjed av jordmor og lege at det var ingen fare for at jeg skulle gå over termin.. Men hvem sitter igjen thats me...
Men nå har jeg bare innsett at småen kommer ikke ut før han vil det selv.. så det er bare til å være tålmodig.. Babyen kommer nok om ikke så altfor lenge..

Kjenner til problemet.... er nå 3 dager siden eg hadde termin, men sitter her likavel med svær mage! Ikkje ser det ut til at det skal skje noe med det første heller.... Har ingen rier, mensmurringer, ikkje har slimproppen gått, og har fortsatt til gode å merke en kynner [:'(] ( og det til tross for at eg har gått til modningsakupunktur i tre uker no) Vil så gjerne at lille Trym skal komme no, sånn at eg slipper å ligge på sykehuset 17.mai + at svigers reiser den 18.mai og blir borte i nesten 2 uker og vil jo at han skal komme før dei gjør det....[:'(]

Back
Topp