V Villmy Andre møte med forumet 19 Nov 2012 #1 Hvorfor må man logge på to ganger nå?? Og hvor er det blitt av tickerne mine?? Hadde oppdatert de og nå er to borte? Ble jo bare tull på bv nå!!!
Hvorfor må man logge på to ganger nå?? Og hvor er det blitt av tickerne mine?? Hadde oppdatert de og nå er to borte? Ble jo bare tull på bv nå!!!
nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene 19 Nov 2012 #2 Du har fire tickere hos meg.
D Denne moderatorprofilen er ikke aktiv. Guest 19 Nov 2012 #3 Jeg ser fire tickere i signaturen din! Babyverden sin nyhetsside og forumet er ikke koblet opp mot hvrandre, derfor må du logge på begge steder med samme epost og passord.
Jeg ser fire tickere i signaturen din! Babyverden sin nyhetsside og forumet er ikke koblet opp mot hvrandre, derfor må du logge på begge steder med samme epost og passord.
J Janet Guest 19 Nov 2012 #4 Villmy skrev: Hvorfor må man logge på to ganger nå?? Og hvor er det blitt av tickerne mine?? Hadde oppdatert de og nå er to borte? Ble jo bare tull på bv nå!!! Klikk for å utvide … Hei, du trenger ikke logge på 2 ganger. Du trenger kun logge på forumet. Hvis du vil ha tilgang til "min side" på Babyverden så må du også logge på der.
Villmy skrev: Hvorfor må man logge på to ganger nå?? Og hvor er det blitt av tickerne mine?? Hadde oppdatert de og nå er to borte? Ble jo bare tull på bv nå!!! Klikk for å utvide … Hei, du trenger ikke logge på 2 ganger. Du trenger kun logge på forumet. Hvis du vil ha tilgang til "min side" på Babyverden så må du også logge på der.