seriøst redd for alt...

Gedine87

Glad i forumet
snuppah er jo redd for alt[&:]

hårføneren, støvsugeren, blenderen (ja ting me sånn lyd, forståelig nok) MEN hun er t.o.m redd for meg når jeg har håndkledet på hodet etter dusjen!!!!!!!!!!!![8D]

noen andre som har små som er redd for mange ting??

jeg må vel bare venne henne til det?

Snuppa her er redd for stavmikseren hu :/ men jeg kan støvsuge rundt henne :S

Han er redd for blenderen, men den bråker veldig, nesten litt redd jeg og. [8|]
Han er også redd for lyden i dusjen i bassenget på skolen. Ikke redd når jeg holder han under, men når han ligger matta og dusjene settes i gang.
Ellers går det greit med føner, foodprossesor, støvsuger osv.

Men, han er veldig redd når mannen min nyser, eller snyter seg [8D]

Her va kyllingen veldig redd hver gang jeg skulle snyte meg da jeg var forkjøla, men han måtte bare venne seg til det, og det gjorde han også. Storesøster var redd atøvsugeren til ho ble 2 år, skulle tro vi aldri brukte den, men det gikk over det også.

Her er det motsatt.. Hun er ikke redd for noenting! Alt med høy lyd er kjempespennende! Kan nok bli litt farlig etter hvert... 

ORIGINAL: Sienna81

Her er det motsatt.. Hun er ikke redd for noenting! Alt med høy lyd er kjempespennende! Kan nok bli litt farlig etter hvert... 

her og bare han!:P
kjempe tøft me lyd og lys!...
noen som nyser? da ler Emilian :P hehe

ORIGINAL: verteline

her og bare han!:P
kjempe tøft me lyd og lys!...
noen som nyser? da ler Emilian :P hehe

Samme her, jo mer lyd - jo mer latter [:)] 

her er hun bare redd for andre mennesker..ikke på avstand,men hvis dem holder hun..mammadalt ja.

Samme her! Blir nesten litt overraska over at hun ikke blir redd når det kommer høye lyder. Hun bare gliser..[8|]

snuppa blir vettskremt når hun hører lyder hun ikke ser hvor kommer fra!! Setter jeg på støvesugeren og hun ikke ser den hyler hun, det samme med dusjen på babysvømmingen.. men når hun dusjer med meg eller ser meg støvesuge er alt greit..

noe som ikke er greit for tiden er når naboen pusser opp!! feks idag.. hørtes ut som dem var på vei gjennom veggen med borr og slipemaskin.. hun gråt for full hals så jeg måtte gå å bære henne rundt stakkars..[:D]

Samme her! Tøffere enn toget!

hehehe ja noen blir jo fort reddere[;)] eller det gikk fint når hun var hos pappaen sin når jeg fønte håret.. og når jeg holdt henne når sambo støvsuga.. men når jeg gjør det alene me hu så hyler hu!![8D][;)]

åååå pyseklumpen min [8|]

Støvsuger er såååååååååå skummel så her blir det støvsuging med ham på armen eller på fanget til den som ikke støvsuger, mikseren på kjøkkenet er skremmende.
Føner bruker jeg ikke, så aner ikke hva han ville sakt til det....

Back
Topp