Seriøst, orker ingenting!

Trillian87

Forelsket i forumet
Idag er en av mange dager der jeg bare ligger på sofaen og såvidt orker å stå på bena! Med første merket jeg såvidt at jeg var gravid de første 12 ukene, litt uggen innimellom.. Men dette tar kaka! Er bare trøtt og sliten hele tiden! Noen dager har jeg energi, men mesteparten er jeg bare sofagris! Flere enn som har det sånn? Jeg er sykemeldt nå frem til 12 uker og deretter svangerskapspenger. Kan ikke holde på sånn som dette så mye lenger, kommer til å bli deprimert! Og er i tillegg livredd for første time hos jordmor og ultralyd på torsdag, tenker hele tiden at det ikke kommer til å være noe inni magehulen[emoji174]

Samme her, er helt kake hele dagen. Jeg sover gjerne 10t pr natt og 2t på sofaen på ettermiddagen. Jeg har heldigvis mulighet til dette fordi jeg er hjemmestudent, takk og lov for det for jeg aner ikke hvordan jeg skulle klart å jobbe med denne trettheten. Men det går virkelig ut over skolearbeidet...

Merker at jeg er mer daff de dagene jeg er kvalm, så håper at når kvalmen forsvinner så får jeg litt mer overskudd tilbake.

Jeg hadde det på samme måte, det var en helt ny måte å være sliten på som ikke ligner noe annet :silent
Fikk ikke gjort husarbeid, trent, klarte bare å ligge på sofaen og spise karbohydrater etter jobb. Hadde avtale med sjefen min om at jeg fikk gå hjem når jeg ikke hadde møte/undervisning (vi har bundet tilstedeværelse).

Men da jeg begynte å nærme meg uke 12, begynte det å bli bedre! I dag er første dagen jeg har vært på jobb (12+2) og følt meg som vanlig - det er helt fantastisk å være seg selv igjen :D

Føler meg helt ubrukelig som bare ligger på sofaen når alt flyter rundt meg og mye skulle vært gjort [emoji21]

Sånn har jeg det og.. ble sykemeldt 50% så istedenfor å gå 7 døgn på vakt denne uka slipper jeg unna med 3,5ish..
får se Åssen det går.. [emoji85]