Seriøst, kan noen svare

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Når er systemet oppe og går? Jeg kommer så og si aldri inn her lengre.. i alle fall ikke på kveldstid.. og heller ikke fra rundt 11 tiden på morningen og fremover...

Jeg får bare feilmelding..Det gjelder stort sett det å komme inn på generelt.. og det er jo her jeg er mest.. utrolig irriterenes! I går kom jeg ikke inn i det hele tatt..

Noen av dere som kan si noe om når det vil være stabilt her? Sånn at man kommer seg inn her?

Nå får jeg den igjen.. når jeg nå skulle lage en annen tråd.. denne meldingen får jeg HELE tiden!;

Page could not be loaded

The link you specified does not work. This may either be the result of temporary maintenance or an

Opplever du det samme som meg?

Jeg blir nok vandt med oppsettet.. om et forbedrer seg litt.. med mer oversiktlig quoting, ser hvem som er pålogget på de forskjellige forumene osv..

Men det irriterer meg grønn at jeg sjeldent kommer inn her! De siste dagene har jeg ikke giddet å være her engang.. prøver å komme inn.. men får bare den feilmeldinge.. og ting går såååå tregt!

Har sendt pm til flere modder og admin.. ingen gidder å svare heller...

..

Det har blitt forklart totusen ganger at de sliter med en server, og at denne jobbes med kontinuerlig av folk både i Norge og i Sverige. Det er vanskelig å si når de får fikset det. Hvis du tar deg fem minutter og leser litt rundt her før du klager så kan du lære masse. Prøv.

Det har blitt forklart totusen ganger at de sliter med en server, og at denne jobbes med kontinuerlig av folk både i Norge og i Sverige. Det er vanskelig å si når de får fikset det. Hvis du tar deg fem minutter og leser litt rundt her før du klager så kan du lære masse. Prøv.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:

vel hvis man sliter med å komme seg inn på div innlegg eller i det hele tatt har problemer med å logge seg på BV så gidder man sikkert ikke å lese igjennom ørti førti innlegg hvor det kansje tar minst 5 min å lese ett innlegg.
selv har jeg hatt problemer med å åpne innlegg....derfor får jeg ikke lest igjennom alle uten innleggene uten at jeg har flere dager til rådighet..

Jeg sliter ikke med å komme inn i det hele tatt lenger. Ikke med å svare i tråder heller:)

Bouncy the Butthead Slayer skrev:

Hvordan i alle dager skal jeg få lest disse trådene?? Når jeg overhode ikke kommer inn.. kommer jeg inn.. så får jeg lest 1 tråd.. skal jeg over på neste side står det loading.. og den står der i over 1 time...

90% av gangene jeg prøver å komme inn, så kommer jeg ikke inn i det hele tatt.. så  har jo ikke SJANGS til å lese en tråd! Derfor!

Nå er jeg på jobbdataen.. og i dag har jeg faktisk kommet inn i hele dag.. går litt tregt. men levbart!

Så ja, jeg har PRØVD! Men ikke så lett å få lest svar når man ikke kommer inn!!

Renate Røverdatter skrev:
Jeg sliter ikke med å komme inn i det hele tatt lenger. Ikke med å svare i tråder heller:)

Heldig du da;)

I dag har jeg også kommet inn... i alle fall vært stabilt i noen timer nå.. .så blir spennende å se om det er like stabilt når jeg kommer hjem på miin egen pc;)

Får opp samme meldingen ofte eg og ;) ganske irriterende men grei måte å komme seg vekk fra forumet på :)

Cathrine76 skrev:
Får opp samme meldingen ofte eg og ;) ganske irriterende men grei måte å komme seg vekk fra forumet på :)

Hei alle sammen! Vi jobber med å løse problemene, og ser at det går mye raskerei dag enn det gjorde i går.

Ha litt tålmodighet med oss, så er vi snart tilbake i superfart!

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

jeg merker bedring siden igår
da klarte ikke jeg å komme inn

Back
Topp