seriøst! hva syns dere??

verteline

Elsker forumet
Har bestilt blomster på nett... som de skulle lage helt like de på bilde! (så lenge det var mulig å få tak i blomstene, noen er jo sesongbetont)
syns dere disse var like??....

de nederste bildene er fra nettsiden
beskrivelsen under bildene: Tett hvit bukett med roser.

Nydelig avlang lav bukett med roser og liljer.

må ærlig si at jg ble litt skuffa jha...

de hadde og btw gjort en feil da, hadde tredoblet den med roser.. det var jo greit:P fikk det gratis.. men dumt på samme måte da jeg skulle se hvordan den var sånn i forhold til å kunne brukes som brudebukett...

Ojsann..[X(][8|][>:]

Det der hadde ikke jeg betalt for!

Ikke det at jeg mener at de var stygge, men du har jo absolutt ikke fått det du har bestilt, og derfor hadde ikke jeg betalt for bukettene.

Vil vel si de var ganske langt ifra like..men blomster er jo fint nesten uansett da [:)]

Den til venstre er jo ikke lik i det hele tatt..mangler jo bl.a hvite roser på den [:-]

Det er ikke hvite roser..

De er jo riktignok fine men jeg skjønner ikke hvor likheten er hen [:-]

ja må si jeg ble sjokka altså!... åsså skulle det være hvite roser ikke grønne.. fargeblinde florister eller?... [:-]

andre som har bestilt blomster fra 800blomster.no?? erfaringer?

ORIGINAL: Auliana

Man kan jo lure på hva enklte blomsterbutikker driver med...jeg bestilte roser til min bestemor som fylte 80 år, hva fikk hun?! Jo...nå skal du høre...en potteplante som lignet på en ananas! Jeg kommer ALDRI til å bruke Interflora igjen. Selvsagt klagde jeg, og hun fikk roser etter 3 forsøk...Hva med å bare levere det kunden har bestilt i første omgang...hehe

herlighet!! burde ikke gå ann!... roser er roser vel!?

foresten, syns dere jeg kan sende en klage?...

syns det har vært mye tull, de skulle komme mellom kl 10-13 i dag de kom 1820... da jeg ringte kl 16 sa de at de var på vei!?...
de hadde gjort feil så jeg fikk jo stoor bukett roser (ikke tragisk det da, men alikvel feil i bestillingen)

Wow..!!! Hahahaha..

JA, jeg hadde klaga..!

Herre!

Klag!!!
Fytti, heeeeilt på trynet jo!!!

Jeg ler rett og slett, det er jo så langt i fra likheter ute å går her...

Jeg hadde absolutt klaga! Bildene er jo ikke realistiske i det hele tatt i forhold til hvilke blomster du har fått!

Begge er helt forskjellige fra bildene! hadde direkte klaget[>:]

Hadde sikkert skjelt de ut eg[8D]
Eg forlanger å få det eg bestiller, og det der!!! å fyyyy[:@]

bra å høre at flere hadde klaga!..

sende de en hissig mail just, med bilder å hele pakken.. spent på svar!...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ikke det at jeg mener at de var stygge, men du har jo absolutt ikke fått det du har bestilt, og derfor hadde ikke jeg betalt for bukettene.

svar på klagen :

Hei og takk for din henvendelse!

Vi beklager veldig at bestillingen ikke levde opp til dine forventninger.

Dette tar vi til etterretning, og har tatt det opp med leverende butikk.

Når dette er sagt så vil vi gjerne tilby deg en kompensasjon i form av
gavekort som kan brukes i alle våre EuroFlorist butikker.

Hvis du kan gi oss adressen din så skal vi sørge for å få sendt de så
snart som mulig.

Jeg håper dette er en ok løsning på denne saken.

det lønner seg å klage av å til :P

Jeg er blomsterdekoratør, og har vi ikke varer inne til å lage likt bildet så MÅ vi ringe kunden å si i fra!! Da får kunden muligheten til å avbestille hele ordren eller komme til enighet om noe annet.

Godt du klagde og fikk noe igjen[:)]
*jeg jobber ikke i euroflorist da

ORIGINAL: Kattekvinnen

Back
Topp