Seriøst, hva skjer med puppene da???

Deseo Dorado

April 2013's handywoman
Jeg har store pupper fra før, men nå er de jo blitt enorme...! Hvor skal dette ende? Jeg er jo knapt nok blitt gravid, og er allerede vokst ut av BHene mine... Var i boden i går å hentet fram ammebhene fra forrige gang, og det var deilig!
Flere som har samme problem? Og så er de så ømme som fy...

Oi da.
Jeg har ikke merka noe som helst på puppene enda.

Mine er veldig ømme, kan nesten ikke være borti uten at det gjør vondt.. Men større kunne de gjerne blitt..

Hadde det sånn sist jeg, klarte ikke å ligge på magen fra uke 5, da tok jeg test og den var positiv :p Klarte ikke ligge på magen resten av svangerskapet pga det, og vokste 3 cupstr de første ukene, puppene var ENORME! 
Merker ikke noe enda og håper jeg slipper unna så voldsomt denne gangen.

Jeg har gått fra flat til antydning! Hurra!

Synes det kan fortsette, altså.

Mannen klager ikke for å si det sånn, men det er jo bare se men ikke røre for de er jo så ømme...
Hadde det ikke sånn forrige svangerskap, så dette er nytt...

Er vell snart 7 uker på vei nå å synes egentlig det er litt tidlig å kjøpe nytt undertøy i tilfelle de vokser enda mer.. men må snart krype til korset for nå tyter det ut på alle kanter..
Brystene var ikke direkte små i utgangspunktet men nå er de diiigre.... hjelp... jaja...

skriver under på denne... 
Puppene har vokst 1 str, så har gått til innkjøp av nye.
De er ømme og harde, akkurat slik jeg hadde det når melken kom for fullt i 2010... haha.. 
Hadde ikke trodd det skulle gå så fort...
Siden jeg ikke merket så mye forskjell når jeg gikk gravid med gutten min.

Det sies at hvis puppene vokser fort så venter man jente, hehe...

Jeg merker ikke stort på størrelsen så langt iallefall. De er jo ganske små i utgangspunktet da, så hadde ikke gjort noe om de ble litt større. Sist merket jeg raskt at bhene ble for små.

De er større og ømme! Var å fikk løsnet på litt muskelknuter og det var VONDT å ligge på magen på benken..

MiniogKnøttet skrev:
De er større og ømme! Var å fikk løsnet på litt muskelknuter og det var VONDT å ligge på magen på benken..

oi fikk du massasje mens du er gravid???

Ja, jeg har nevnt at jeg er gravid og det skulle ikke være noe problem. Det sies vel at det ikke anbefales i 1. trimester, da massasje hvor hele kroppen blir behandlet. Men jeg har noe knuter i nakken og rygge som er blitt behandlet.Får høre med fastlegen i morgen hva han sier om jeg bør fortsette eller droppe det til 1-trimester er over.

som massasje terapaut så vet jeg at man ikke skal ha det hele svangerskapet, er noen få trygge steder, men med tanke på alle akupressur punkter på kroppen som kan føre til abort så fikk vi streng beskjed om å holde oss langt unna gravide.

finnes spesielle massører til gravide, men de er ganske sjeldne dessverre

okei, har lest litt forskjellig.. Jeg var hos naprapat og sa jeg sa til han at jeg var gravid. Jeg håper da han vet hva han holder på med. Men jeg får forhøre meg med fastlegen også.

mine e på tur ut av bh min nu...hehe...di e store i utgangspunktet...men men...di vokste mye sist gang...va sånn mange skjønte nå va på gang da puppan mine va store da æ va 9-10 uke på vei

Jeg er bare 7+3 men mine pupper har allerede begynt å vokse. De er ømme, og min samboer kjenner en vesentlig forskjell i størrelse. Ingen av oss er noe spesielt skuffet over det! ;)Dette er mitt første svangerskap, så jeg har inget å sammenligne med.
Jeg vil heller ikke ty til å kjøpe nye BH'er enda, da de forhåpentligvis kommer til å vokse mye enda :) Men må jeg, så må jeg!

Merker ikke så store forskjellen enda. Litt større er de muligens blitt, for de fyller ut bhen litt bedre nå. Ikke er de så ømme enda heller..

Back
Topp