Seriøst, dårlig fra dag 1. Flere som har d sånn?

At man er kvalm og sure oppstøt/sur mage. dette er mitt 3. (4) barn og har aldri vært dårlig så tidlig før og heller ikke testet pos så tidlig før,... Må hatt el mye før antatt altså...

At man er kvalm og sure oppstøt/sur mage. dette er mitt 3. (4) barn og har aldri vært dårlig så tidlig før og heller ikke testet pos så tidlig før,... Må hatt el mye før antatt altså...

Åja sånn da. Men kanskje du er heldig å det går ned igjen :) at du får det verste i starten?

Selv er jeg litt uggen bare og trøtt med luft og kramper.. føler meg pms liksom.. men la oss håpe vi får ett fint og godt svangerskap likevel <3

Husker sist da kapitulerte kroppen etter en lang kjøretur eller en økt på jobben. Spøy minuttet etterpå! Også var jeg fin igjen.

Men pos test i uke 3+0, det har jeg ikke hørt om før... grubler litt på den altså

Jeg fikk positivt i uke 3 :) stod 1-2 på testen. Og det gikk mange dager før den gikk over til 2-3 så det var tidlig i uke 3 jeg testet positivt :)
Jeg var også suuuperkvalm og masse sure oppstøt!! Var derfor jeg testet så tidlig, vanligvis tester jeg ikke før ikm. Men det har gitt seg nå siste uka, venter bare på at det skal komme tilbake :P

Hm, jeg vil ikke blir som sist. Kan bli som den første, den var super og alt var etter boka! Lov å håpe....

Tok en test i dag også, men nå må jeg gi meg. Neste må bli på fredag, da er det IKM og jeg har legetime....

Prøv ingefær- og sitronshot, hjelper på kvalme :)

Back
Topp