Seriøst, 5 uker!

Jeg skal altså i bursdag til min mor i morgen.

Mamma vet at jeg er gravid, men det vet ikke de andre gjestene. Jeg prøvde kjoler.

Det... går ikke.

Er det mulig da? :O det er jo ingen ting i magen som tar plass til at det blir slik så tidlig?
Eller er det fordi du er oppblåst?

Sånn ser jeg ut og nå, er ca flat til vanlig, men er så siiiiiinsykt oppblåst :-/ føler jeg nesten ikke har plass til å puste..:p

Kombinasjonen av en liten mage fra før, og oppblåst ja. For det er ikke noe i magen som tar plass, mini er 2 mm lang eller noe sånn.

Det er ikke så ille på formiddagen, men det er jo ikke DA det er selskap...

Nå løser jeg det med bukse (som sitter godt) og en løsere topp over, så er det ikke så ille. Men om to uker fyller min far 60, jeg må nesten stille i kjole. Jeg trenger noe hold-in, tror jeg...

Jeg er 5+2 i dag og ser lik ut :-/ jeg har helt flat mage fra før og er så oppblåst at jeg letter snart * føler med deg *

Oi.. Jeg er vel også sånn, men nå har jeg for mye fra før og er oppblåst. Ser ut som jeg er fem måneder på vei..
Sist så var jeg også oppblåst, men magen ga seg etter en liten stund..

Jeg er skikkelig oppblåst jeg også... Var større i uke 7 enn i uke 12 sist jeg var gravid, bare masse luft, og umulig å holde magen inne!!!:-p

Det har vært sånn de to forrige gangene også ja, men da har jeg ikke trengt å møte slekta i kjole 1-2-3-4-5 ganger før det er offisielt... Det er jo bare tidenes dummeste tid å ha en sånn oppblåst-tidlig-gravid mage som ikke skal vises, akkurat når slekta har bursdagsbonanza!

Om noen uker reduseres denne magen litt, før den begynner å vokse på ekte, men da er det nå greit. Det er bare NÅ det er en anelse lite festlig...

Magen min er superflat, jeg vil også ha mage! Selv om det bare er luftmage :P Gleder meg stort!

Det er gøy med mage.

Det er IKKE gøy når man ikke har lyst til å fortelle det helt enda, og vet at enkelte av tantene allerede mistenker det fordi "det ser sånn ut på ansiktet hennes...." jeg har ikke lyst til å fortelle det på jobb enda heller, men jeg har litt flere klesalternativer der...

bra jeg ikke er alene, det er som å se magen min jo :thumleft

I dag tidlig kunne jeg stilt i kjole uten problem. Men det er jo etter middag det er selskap og da ser jeg altså slik ut.

Hoppa :p
Sånn så jeg ut i de to siste svangerskapene mine, "takket være" førstemann som banet vei og delte magemusklene mine. Iiiingenting som holder igjen :p
Hmm... Tunika som går inn under puppene og gir litt "rom"?

Jeg er også veldig oppblåst på kvelden, godt jeg slipper å møte så mange da :-p Mine magemuskler har heller ikke grodd etter sist gang.

Back
Topp