seriøse voksesmerter!!

Rockeprinsessa

Elsker forumet
hjelpes..i natt våknet jeg mange ganger av stikk og vondter..og nå er magen faktisk STØRRE! det er kommet en liten kul..jøssess..noen flere som har det sånn? som at det gjør vondt med de stikkene?

noen?

Jeg har også en del stikkinger og føler tidvis at det strekker veldig i magen så tror nok ikke det er noe farlig[;)]

Merkerat det skjer noe der inne, men tror ikke jeg kommer til å se noen forskjell på magen med det første, har noen kilo for mye å gå på lissom[:o][:D]

ORIGINAL: **lykkeliten**

Merkerat det skjer noe der inne, men tror ikke jeg kommer til å se noen forskjell på magen med det første, har noen kilo for mye å gå på lissom[:o][:D]

Må signere denne jeg! Vi får nok fine babymager alle sammen!![;)]

ORIGINAL: Krander

Jeg har også en del stikkinger og føler tidvis at det strekker veldig i magen så tror nok ikke det er noe farlig[;)]

signerer denne jeg [:)]

Man får ikke babykul før ca uke 12. Det er fordi livmoren har ikke kommet over skambeinet enda. Så det er at magen er hoven og luft som gjør at magene er blitt større :)

Syntes personlig det er ett bra tegn på at man har voksesmerter :)

ORIGINAL: solstråla84

ORIGINAL: **lykkeliten**

Må signere denne jeg! Vi får nok fine babymager alle sammen!![;)]

Ein sign frå meg og[8D][8D]

ORIGINAL: Trone

Man får ikke babykul før ca uke 12. Det er fordi livmoren har ikke kommet over skambeinet enda. Så det er at magen er hoven og luft som gjør at magene er blitt større :)

Syntes personlig det er ett bra tegn på at man har voksesmerter :)

gjelder det om det er tvillinger i magen? at magen ikke synes før uke 12?

Det kan vises litt tidligere enn uke 12 med tvillinger ja. :) Men bare husk hvor liten spire det er snakk om. De er jo ikke akkurat 15 cm på dette tidspunket, så man må sette det i litt perspektiv. Og så kommer det jo helt an på kroppsfasongen til den gravide da. Er man slank/tynn, så vil det komme bul/oppsvumlet fortere enn hos de som har litt mer.

Jeg er bare oppblåst jeg[:-] Men har en del murringer i dag, og når jeg tenker meg om, hadde jeg det for en uke siden og. Trodde jeg var iferd med å få mensen, men det gikk over, og så tenkte jeg ikke mer over den saken.

Har lyst til å hoppe over denne halvkvapsete perioden, og gå rett til kulemage og komfy gravidbukser[:D]

fint jeg skal på UL snart igjen da[8D] er nok bare oppblåst ja[8D][8D]

Back
Topp