Seriøse problemer!!!

ozon

Gift med forumet
Har så sinsykt vondt i ryggen når jeg legger meg.. Ligger å vrir meg ca en time før jeg får sove, det er så vondt.. Bare verker!! Og det hjelper hvertfall ikke at samboeren ligger å grynter fornøyd ved siden av.. Kan ikke ta det rolig på dagene heller enda, har så mye jeg MÅ gjøre.. Heldigvis er det bare en uke igjen så er det perisjon og full avslappning[:)] Men noen som har noen gode tips anngående denne ryggen min?

Jeg har problemer med ryggen ennå etter sist svangerskap. Det sitter i musklaturen hos meg og det jeg gjør er å ligge på et varmeteppe i sengen. Da kjenner jeg ikke at det verker pga varmen mykner musklaturen opp, og det gjør utrolig godt.[:)]

Har prøvd å legge diverse puter stort sett på alle mulige måter...Arrrrgh[:@]

Varmeteppe har jeg ikke prøvd... Vi pleier å ha det om vinteren, men har ikke fått tatt de ned fra loftet enda...Kansje jeg skulle prøve det jah..

Takker masse for gode svar[:)]

Hvis dette med ryggen virkelig plager deg over lenger tid så ville eg anbefale deg å gå til kiropraktor.
Dette har eg god erfaring med...

ps. håper du blir bedre

Går allerede til kiropraktor, han gjør et han kan.. Det hjelper en stund, så er det like ill igjen.. Men jeg overlever nok.. Ikke lenge til permisjon, og jeg kan slappe av litt mer[:)]

Takk nito[:)]

Håper du blir bedre..
Ikke noe godt å gå sånn.[;)]
Helt j..... faktisk[>:]

Lykke til uansett ivertfall[:D]

Takker[:)] Nei, det er det ikke, men trøster meg med at det er ikke lenge igjen. Og det er sannelig verdt det, med det vi får igjen for det.. Ordner seg nok skal du se[:)]

håper det[:D]
Skal krysse fingrene[:D]

Takker[:)]

Back
Topp