SERIØST -nyhetene ..

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Deet handler om barn som har blitt utsatt for voldtekt av fire voksne menn i Vestfold og han på nyheten sa liksom ; Hvordan disse mennen har tatt tissen inn i rompa til disse guttene .. WTF! Må de utdype det sååå veldig da? [&o] Fælt nok å høre at det har skjedd i det hele tatt [:(]

ORIGINAL: maryjoleen

da må du vel slutte å se på nyhetene da, om du ikke tåler det.

Nei, den synes jeg også var drøy...

helt utrolig at voksne kan gjøre slik mot små barn!!!??

tenk på den smerten de stakkars guttene her opplevd[&o][&o]

er små kvalm her jeg sitter!!

ORIGINAL: KineOgMalene

HÆÆÆ?? Fikk ikke med meg nyhetene, men ærlig talt??[:@][:@][:'(][:(][:(]

Stakkars, stakkars gutter!!! [:(][:(] 

Så frekke vi skulle være i dag da [8|]
Var ikke det som var poenget - men er vel ikke vanlig at de utdyper det såå detaljert som det ble der - det som var poenget!

Vi vet jo hva det innebærer når barn blir utsatt for seksuelle overgrep, synes ikke det er nødvendig med detaljer, kan være veldig tungt for pårørende å høre også, og ikke minst for ofrene!

Virkelig vondt, at slike folk slipper unna, nei det skulle faen meg ikke vært lov! [:@][&o]

DÅrlig kommentar. Det handler om å skjerme ofrene for altfor utdypende detaljer...

Viser desverre hvor langt en må gå for å få en sak i lyset.
Grusomt at de ikke blir dømt.
Barn er jo nesten rettsløse her til lands.
Blir kvalm og rasende [:@] Stakkars gutter.

Jeg begynte mesten å grine når jeg så det...
Fy flate så sykt rettssytemet er....

Jeg har ikke ord!
SER IKKE REGJERINGEN AT STRAFFENE ER HELT PÅ BÆRTUR!?

Må nesten legge til en viktig detalj her;

De fikk ikke straff!

Det er en veldig sterk beskrivelse av hva som har skjedd, men jeg synest det er bra at de viser dette, for å få folk til å se hvor ufattelig UDUGELIG politiet har vært i denne saken! Skammelig, trist og jævlig!

Denne saken er så utrolig syk! 4 voksne menn som har misbrukt 2 uskyldige gutter! De hadde en mor som var rusmisbruker. Og nå blir ikke disse mennene dømt en gang!

Hvis disse guttene ender opp som heroinister senere, så forstår jeg det så ufattelig godt!

Stakkars, stakkars små barn!!!! [:(][:(][:(]

ORIGINAL: maryjoleen

Ja, det er bedre å vere kald som fisken under isen i finnmark, og spy ut kommentarer som dette! [:'(]

Skjønner GODT at det var ubehagelig å høyre slikt, blir dårlig bere eg høyrer ordet overgrep. Og det å skulle høyre det så direkte, det er kvalmt. Det handlar faktisk om at eit menneske har følelsar og sperrer, noko som er sunt å ha.

ORIGINAL: Regan

Jeg begynte mesten å grine når jeg så det...
Fy flate så sykt rettssytemet er....

Jeg har ikke ord!
SER IKKE REGJERINGEN AT STRAFFENE ER HELT PÅ BÆRTUR!?

Må nesten legge til en viktig detalj her;

De fikk ikke straff!

Ikke sant!?
Det er så sykt og forferdelig, og det fantes jo faktisk bevis for at dette har skjedd [&o]

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: Vesle_mor

Vi vet jo hva det innebærer når barn blir utsatt for seksuelle overgrep, synes ikke det er nødvendig med detaljer, kan være veldig tungt for pårørende å høre også, og ikke minst for ofrene!

Virkelig vondt, at slike folk slipper unna, nei det skulle faen meg ikke vært lov! [:@][&o]

det er vel strengt tatt ikke lov da..

nei, dette er virkelig det som gjør meg mest sint av alt i verden!!! [:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(] stakkar stakkar barn[:(][:(][:(][:(]

Når slike saker ikke får konsekvenser, gir det nok et signal til andre vemmelige pedofile, og det er kanskje en oppfordring også?

Det gir jo et slags signal på at det faktisk er "lov"...nei fy faen, kjenner hvodan det KOKER innvendig..For et rettsystem vi har i Norge, alt for svakt etter min mening. Har ikke barn rettigheter her til lands...[:@][:@][:@]

Ååååå!! Det må snart bli gjort en endring her!

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Så frekke vi skulle være i dag da [8|]
Var ikke det som var poenget - men er vel ikke vanlig at de utdyper det såå detaljert som det ble der - det som var poenget!

Sykt enig med deg der! Slike detaljer trenger vi fader ikke høre!
Når de forteller at grove overgrep har blitt utført, så vet vi innerst inne hva som har skjedd. Trenger faen ikke få det inn med teskje. Grusom handling. De mennene burde blitt avkappa det de har mellom beina.

Nei å nei! Hadde det vært en gjeng i verden som gikk rundt og tok hevn på disse overgriperne så skulle jeg mer enn gjerne meldt meg inn i denne! Det skulle blitt opprettet en egen "kkk" gjeng som gikk ut på å ta overgriperne som slipper billig unna! [:@]

Jeg fikk ikke med meg nyhetene i dag, men leser de nå...[:(][:(][:(] Stakkars, stakkars disse barna, hvordan skal det gå med de senere i livet[:(][:(][:(]

Det er aldri greit å gå i detaljer i slike tema. Det er alltid ofre og pårørende der ute som ser nyhetene

Noen som har fått med seg hvorfor de ikke ble dømt? Høres jo ut som det finnes beviser i fleng...

Back
Topp