SERIØST jenter!!!!!!!!

høres fryktelig moro ut..[:D] ¨har fryktelig lyst men må se ann nærmere.. jeg er litt skjenert dah[8|] men det går.. jeg er med hvis jeg kan[:D]

Det hadde jeg likt også, selv og jeg syns sånt er litt småskummelt [8|] [:)]
Men juni er fullbooket med eksamen første uken (obligatorisk oppmøte på alles muntligeksamen utover ens egen også),
så er det intens nedpakking, flytting og nedvask før bryllupet setter inn den 25.

Juli anyone? [8|]

Juli har ikke jeg James hjemme mye + en tur til krsand pga ferie i barnehagen...

Skal ikke være kjempe vrien jeg altså, vil jo få med alle! Kanskje lage en avsteming etterhvert.... men til nå så er det kanskje 5 stykker i juni? Og er litt puslespill for tjukka og meg for å få det til å gå opp *vil ikke være ego altså*... vil jo ha med alle....

Så demokratiske vi er, så skal flertallet få bestemme! [8D]

Åååå... Har lyst!! [:D]

Jeg vil og være med!!! Tror jeg kan 10.juni...... [:)]

Tror dere forresten jeg kan få sånn "Jeg reiser alene"-skilt på flyet..? [8|] Føler meg så lost på flyplasser, og har aldri flydd aleine før.. [8D][X(]

Jeg vil bli med denne gangen[:D] om det blir uten barn, trenger en liten husmorsferie[8D]

ORIGINAL: MeMyself

Tror dere forresten jeg kan få sånn "Jeg reiser alene"-skilt på flyet..? [8|] Føler meg så lost på flyplasser, og har aldri flydd aleine før.. [8D][X(]

Hahahaha [8D]

Men dette høres lovende ut jenter!! Jøsses!! Nå håper jeg dere ikke bare har det i kjeften altså [8D]

Men me dunger og sånt, er vel lettest å få til uten vil jeg tro? Vrient for dere som reiser å ha med egen barnevakt kanskje?? [8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: MeMyself

Hahahaha [8D]

Men dette høres lovende ut jenter!! Jøsses!! Nå håper jeg dere ikke bare har det i kjeften altså [8D]

Men me dunger og sånt, er vel lettest å få til uten vil jeg tro? Vrient for dere som reiser å ha med egen barnevakt kanskje?? [8|][8D]

Jeg kommer uten dunge... [8|]

Stemmer for uten[8D][8D]
Vand, du kan sove hos meg....sammen med Tjukkaaa.....og andre som vil....så tar vi en helaften på byen[8D][8D][8D][8D]

Hahah ja, dunger ekke greit å ha med på by´´n [8D]

Detta blir gøy! Dette bare MÅ gå [:D]

Whooop, whoooop.

Back
Topp