SERIØST jenter!!!!!!!!

KathMor

Forumet er livet
POKKER TA! Jeg stemmer for landstreff i Oslo til sommeren!!!!!!!!!!!!!!!

Tenk vi har kjent hverandre i over 3 å så har vi aldri fått truffest alle sammen!!![>:]

Ja, finnes det ikke en måte å få det til på!!?? OM så alle overnatter i stua mi for å få det til så går det HELT FINT!!!!!!! [:D] Sånn helt seriøst [:-] one big happy crowd!

Jeg har ei tante på Ammerud og har lyst på en Oslo-tur til sommeren... Men alene med 2 små vet jeg ikke helt om jeg "tør"[8D][8D]
Muuuligens jeg får mannen med meg en tur..[&:][;)]

Da VIL jeg komme[:D]

Jeg er klar. [:D]

Hmm.. har veldig lyst. Men litt skeptisk til om jeg skal reise noen plass i juli [8D]

OHH VERY NAIS!! [:D]

Juni kanskje? Før fellesdferie og midt i ferien hvor alle er borte, og farter? kanskje litt billigere flybilletter osv? Hadde vær så kos" Kan styre og ornde jeg!

Med eller uten barn OM det hadde blitt??

JEG ER MED!!! Med eller uten barn - samme for meg!

ORIGINAL: Buble

JEG ER MED!!! Med eller uten barn - samme for meg!

[&o][&o][&o] hater at dere bor så langt sør [&o][&o][&o]

ORIGINAL: Vand

[&o][&o][&o] hater at dere bor så langt sør [&o][&o][&o]

ØØYYY!! Sa ikke du noe om billigere billetter nå? Og bo får dere gratis!!

Jeg er med[:D]

Vettu hva - dette har jeg god feeling på ! Detta skal ho KathMor ordne altså - landstreff skal det bli!![:D]

JUNI gudd???

juni? Da stemmer jeg for i førsten...for jeg er borte fra den 17-26...[>:]

OKOK, da skal jeg sjekke med James. Han MÅ være hjemme da om det skulle bli uten unger [8D][:D]

James er hjemme i begynnelsen fra 6 - 11 juni, 11 er en lørdag så dvs OM ut må det bli fredagen!

Så er det flere som få til noe rundt 10 juni!!!?? Den helgen der?? [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

James er hjemme i begynnelsen fra 6 - 11 juni, 11 er en lørdag så dvs OM ut må det bli fredagen!

Så er det flere som få til noe rundt 10 juni!!!?? Den helgen der?? [:D][:D]

klar. [:D]

Jeg er med 10 juni.......Jeg kan ihvertfall ikke første helgen i juni. Bryllup[8|]

Back
Topp