Nå hadde jeg liksom noen å spørre her, så er jeg heeeelt blank :P
Jeg kan begynne med å fortelle litt hva jeg tror på da, så kan kansje du si hva du mener om det samme tema, eller noe?
- Jeg tror at moder jord er den allmektige, at vi er en del av naturen og er likestilt med alt annet.
At trærne har like mye sjel som det vi mennesker har.
(kan forklares med min venninne som gråt og febrilsk løp rundt og plukket lapper av trær i skogen da hun fant ut de markerte når de skulle hugges ned)
-Jeg tror at kjærligheten er større ann alt annet, kjærligheten til alt annet levende på denne planeten, mark, tre og menneske skal ikke skilles.
- Jeg har veldig tro på naturmedisin, uter, blomster, bergarter, steiner og krystaller, og energien de sender ut til oss.
-Jeg tror og veldig på symbolets makt, jeg har altid ett symbol av noe slag på meg, og armen min er dekket av de(tatoeringer)... Orker ikke ramse opp alle nå...
Jeg er redd for symboler som brukes feil, vendes om, da dette for meg betyr ondskap...
- Jeg er jo klarsynt, så jeg tror på alt det innebærer, den andre siden, som jeg da kaller lyset, som vi kan trekke energi fra(lyset=det andre kaller gud og himmel/den andre siden er for meg den samme "tingen")
Jeg tror på "magi" men ikke på den måten de fleste tenker når jeg sier magi på en måte, vanskelig og forklare :P
- Jeg prøver å holde min karma ren, min samvittighet, da jeg tror at den vil bite meg hardt i rompa om jeg ikke gjør det...
og masse mer, men jeg tror jeg stopper der akuratt nå :P