Serene

Angelicka

Forumet er livet
Masse lykke til med ringing for å høre hvor mange egg som har blitt befrukta i dag! Satser på at det er full klaff på alle som ble tatt ut slik at du får en gjeng på frys og[;)]

Lykke til vennen. [:)]

Da må jeg snike meg innom her på jobb, så jeg får sett åssen det
har gått. Spennende. [:)]

Masse lykke til vennen[:)]

Håper på noen frysebebiser å, som du kan bruke til søsken[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Masse lykke til Serene [:)]

Men vennen! Eit av dei tre er nok gullegget!! Bare vent og sjå!![:)][:)] Men forstår at du er litt nedfor for at det ikkje blir noken på frys[&o][&o]
Sender deg en god klem eg!!Og krysser fingrene for deg

Eit av dei tre er eg sikker på er gullegget[:)][:)] Men selvølgelig er da kjekt å få på frys, så forstår at du er skuffa over det..

Lykke til! Klem på vei [:D]

ORIGINAL: [miss]

Men vennen! Eit av dei tre er nok gullegget!! Bare vent og sjå!![:)][:)] Men forstår at du er litt nedfor for at det ikkje blir noken på frys[&o][&o]
Sender deg en god klem eg!!Og krysser fingrene for deg

Signerer Miss her.

ORIGINAL: Serene

men jeg får jo ikke satt inn tre egg hva om de hiver gullegget da[8|][:(]
uff skulle egentlig vært glad men er såå redd for at det ikke skal gå bra denne gangen....
orker ikke mere hormoner og sprøyter nå.....

Hvis du får satt inn 2, så bli det 3 fryst. Sånn var det med meg ved siste forsøk.
2 inn , 1 på frys.
Skjønner tankene dine veldig godt, men dette skal gå bra vennen. [;)]

ORIGINAL: Serene

men jeg får jo ikke satt inn tre egg hva om de hiver gullegget da[8|][:(]
uff skulle egentlig vært glad men er såå redd for at det ikke skal gå bra denne gangen....
orker ikke mere hormoner og sprøyter nå.....

He he...snuppa ta det med ro de hiver ikke gullegget, det vil si at da har du 3 gullegg da, og det holder med et eller 2 gullegg inn da. Litt usikker på om du for satt inn 2, husker ikke helt i farta[:)]

skjønner du er litt lei deg hvis det ikke blir noen på frys, men
det viktigste er jo at Gullegget/-ene blir satt inn imorgen[:)]
Dette skal gå din vei Serene[:)]

ORIGINAL: Hope

skjønner du er litt lei deg hvis det ikke blir noen på frys, men
det viktigste er jo at Gullegget/-ene blir satt inn imorgen[:)]
Dette skal gå din vei Serene[:)]

sign denne. Masse lykke til[:)]

Gratulerer med 3 egg, det er da mer enn bra nok[:)]

Hvorfor setter de ikke inn et egg, og fryser ned to?????
Skal de bare kaste det tredje egget? Hvorfor?
Hart fått fryst ned to egg før jeg...men får da bare 1 inn, siden de helst vil sette inn to egg på frys. Siden det øker sjansene noe på frys.

Håper de finner ut at de skal fryse det siste gullegget også, ikek bare kaste det.

Dette går så fint!!!!!!!!  Vi fikk "bare" 4 befruktede, men det var visst gullegget de valgte å sette inn!! Dere trenger bare ett!! Krysser fingrene masse for at innsetting og ruging går fint og at gullegget deres fester seg godt!![:)][:)][:)]

Back
Topp