Ser ut til at jeg forlater dere...

barba

Forelsket i forumet
Tirsdag hadde jeg kontakt med en av gynekologene på sykehuset her ang bruken av metformin. Hun var gyn på et av forsøkene våre, og når hun hørte at vi hadde blitt spontant gravide syns hun det var så spennende at hun sa jeg kunne ringe henne på vakt i dag og få ta ul dersom det ikke var for travelt. Gledet meg til dette helt til fredag ettermiddag, da beg jeg med litt brunlig/svart blødning/utflod. Fikk bange anelser da. Har ikke hatt noe særlig smerter, og blødningen har ikke tatt seg opp. Så hadde et håp likevel. Så ul-en: hun så et fosteranlegg på ca 7mm, men ingen hjerteaktivitet. Ettersom 7mm tilsvarer 6 uker så forventet hun hjerteaktivitet. Skal ta hcg prøve i morgen og onsdag, men jeg forstod det som ar hun regnet løpet som kjørt. Så da får vi se. Trøster meg med at det var et under at graviditeten oppstod i første omgang, og det kan skje et under igjen. Kanskje hjertet slår nå? I min tro er det Gud som skaper liv, og han er stor nok til å gjøre det når som helst. Skulle det likevel gå til grunne finner jeg ro i at jeg kan legge alt over på Gud, og han har helt sikkert en plan for oss som familie. Lykke til videre alle sammen, klem fra meg.

Krysser fingrer og tær for dere og håper et lite hjerte har begynt å banke!!

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Håpet trenger ikke å være ute, hos meg så de ikke hjertet i uke 6, men en uke etter så kunne vi se det. Da sa han gynekologen at det slo nok sist gang også, men alt er så smått så er vanskelig å se.
Så krysser fingrene for deg[:D][:D] Lykke til[:D][:D]

Dette gir meg virkelig håp å høre [:)]

Huff, håper dem ser ett bankene hjerte :)
men jeg var 6+4 å spiren min var 6mm... er det for lite det da??

jeg krysser alt jeg har for dere og håper alt står bra til med lille[:)]

*klem*

ORIGINAL: *mini og reka*

jeg krysser alt jeg har for dere og håper alt står bra til med lille[:)]

*klem*

Håper virkelig at det viser seg å være i orden likevel..... *tenker på deg*

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Håpet trenger ikke å være ute, hos meg så de ikke hjertet i uke 6, men en uke etter så kunne vi se det. Da sa han gynekologen at det slo nok sist gang også, men alt er så smått så er vanskelig å se.
Så krysser fingrene for deg[:D][:D] Lykke til[:D][:D]

Akkurat det samme skjedde meg (jeg var da 6+2)!!!! 4 dager etter fikk jeg ny ul - og jammen slo hjertet!! Masse lykke til.

Takk alle sammen, dere er noen fantastiske personer [:)]. Blødningen er stabil sparsommelig og mørk. Har tatt 1. blodpr i dag, tar 2. onsdag. Får svaret torsdag. Har virkelig funnet roen, både meg og mannen og det er herlig. Vi har mange rundt oss som bryr seg og som ber for oss, noe som betyr enormt mye for oss. Holder dere oppdatert etter hvert. Skulle dette gå bra, så er det visst egentlig april som er mitt forum. Kommer til å henge her litt for å følge med, kan jo ikke gi slipp på dere [:)]

de så ikke hjertet i uke 6 hos meg heller. og da fortalte de meg at jeg hadde mistet, men det hadde jeg ikke for 2 uker etter var jeg på ultralyd igjen og da var det hjerteaktivitet der

Back
Topp