Ser ut til at jeg forlater dere..*oppd*

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Har blødd siden igår morges, og idag kom det en skikkelig mensen blødning med koagler  og slik, så da er det vel over... Har ikke opplevd dette før, så aner ikke hvor lenge det varer heller. Har ikke smerter, er det vanlig og ha det?

Vel, lykke til videre jenter, håper alle spirer sitter nå :)

---------------------------------------------------
Har vært på legevakta ikveld, men det er jo ingenting å gjør. Ho snakka med føden, så je ska ringe dit på tirsdag for å få UL og sjekke at alt er kommet ut, ( eller om det fortsatt spirer) det er lov å håpe, men gjør egentlig ikke det. Blødningen har roet seg nå men.

Så synd. Jeg har hatt to SA, har nesten vært som vanlig mens til meg, litt mer klumper bare. Jeg har ikke hatt noe smerter, men vet mange har hatt det. Mange blør vel også lenger enn vanlig mens selv om jeg ikke gjorde det! Du burde vel uansett til lege/ul for å være sikker på at kroppen fikser det selv kanskje?!
Lykke til videre!

Ringte legevakta istad, og fekk time der ikveld. kan jo være greit å få snakka med noen om det. vil også ha ha medisinsk bevis på at det er over, men må sikkert vente til over påske..

Lykke til på legevakten! *klem*

Jeg har bare hatt en MA i uke 12, og det var en minifødsel med vannavgang og rier og smerter..
Det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne ifht smerte!
Lykke til hos legevakten!

Sender deg en stor klem.
Jeg hadde smerter da jeg mistet og blødde ca. 10 dager.

Krysser fingerene for deg! satse på det er en truende SA, da kan det fremdeles være håp!

Back
Topp