Ser ut til at denne uka

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
blir fantastisk på vær-fronten!! Fra onsdag er det meldt 26-28grader og sol :D så da må eldste være hjemme fra barnehagen å bli med oss på stranda! Må bare fikse meg en strandstol av noe slag, kan jo ikke sitte på bakken med dette bekkenet :p

Hva skal dere finne på i finværet??

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Vi reiser på campingtur med en venninne. Gleder oss masse til å nyte campinglivet og strandkos :D pluss en tur i mikkelparken .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vi reiser på campingtur med en venninne. Gleder oss masse til å nyte campinglivet og strandkos :D pluss en tur i mikkelparken .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hørtes kjempe gøy ut!! Kos dere :D

Det er SÅ deilig med dette været! Har jo omtrent ikke samvittighet til å gå å legge seg om kvelden ;)

Lurer på hvor dere er, for her er det øsepøse :P Nyt solen deres! :D

Vis sola dukker opp her så ska jeg være glad. Da blir det vel å slenge seg i sola å få litt farge. Kanskje bade litt når mannen kommer hjem å sånt :) men kjenner ingen her, så blir ikke så mye å finne på.

Desember 2014

Bruker App

blir fantastisk på vær-fronten!! Fra onsdag er det meldt 26-28grader og sol :D så da må eldste være hjemme fra barnehagen å bli med oss på stranda! Må bare fikse meg en strandstol av noe slag, kan jo ikke sitte på bakken med dette bekkenet :p

Hva skal dere finne på i finværet??

Jeg tilbrakte dagen på stranda i går rett på baken og du kan trygt si jeg kjenner det i dag.
Nå er snuppa og jeg på biblioteket :) vi ble solbrent i går og må ta en pause i dag :p
Kos dere masse på stranda. Husk å ha med skygge for liten og stor.
Så to familier med barn under året som hverken kunne tilby skygge og ikke smurte barna. Begge babyene var illrøde og hylgrein når de endelig dro og ingen så ut til å skjønne hvorfor barna gråt :( Skikkelige smertehyl.

Jeg tilbrakte dagen på stranda i går rett på baken og du kan trygt si jeg kjenner det i dag.
Nå er snuppa og jeg på biblioteket :) vi ble solbrent i går og må ta en pause i dag :p
Kos dere masse på stranda. Husk å ha med skygge for liten og stor.
Så to familier med barn under året som hverken kunne tilby skygge og ikke smurte barna. Begge babyene var illrøde og hylgrein når de endelig dro og ingen så ut til å skjønne hvorfor barna gråt :( Skikkelige smertehyl.
Uffda :/ merkelig at folk ikke har peiling.. Min yngste sin far har britisk blod i kroppen og dermed typisk britisk hud. Så her er minsten dekket med uv-heldrakt pluss solkrem. Kan ikke ta noen sjanser med han! :p

Kos dere på biblioteket :D

Lurer på hvor dere er, for her er det øsepøse :P Nyt solen deres! :D
Har regna idag her også :p så nå satser jeg på resten av uken blir bra!

Uffda :/ merkelig at folk ikke har peiling.. Min yngste sin far har britisk blod i kroppen og dermed typisk britisk hud. Så her er minsten dekket med uv-heldrakt pluss solkrem. Kan ikke ta noen sjanser med han! :p

Kos dere på biblioteket :D

Jeg kjenner problemet. Jeg er lysere i huden enn de fleste med rødt hår og når jeg er i spania tror alle jeg er britisk (kan ha noe med aksenten å gjøre og hahaha).
Mannen mobber meg og kaller meg renraset arisk :oops: Blond, blå oyne og likblek. hurraaa :( eneste fargen jeg får er rød om sommeren og den vasrer i 2 dager så er jeg like blek igjen.. Snøhvit har ingenting å stille opp med mot meg :p

Nå som vi har det så fint så prøver jeg å være ute med barna så langt det lar seg gjøre. Hatt litt " problemer" men varmen i dag.
Om det er fint i morgen også så tror jeg at det kanskje blir en strand tur.

Her regner det bare..

Her er vi så solbrent at det går i innetid og unødvendig mye TV :(
Barnehagen hun gikk i har knapt smurt henne i hele vår og har hevdet hun ikke har solkrem. Jævla idioter. Hun var det første barnet som fikk solkrem fordi jeg vet hun har sart hud.
Og solkremen hadde jeg lagt på anvist plass så her dreier det seg om å gidde å påføre den (noe jeg forøvrig fikk vite at de overlat til barna... GAAAH.
Så resultatet for oss er at etter en maks to dager i sola, selv med faktor 50 så er hun så brent i huden at hun ikke kan være ute.
Og jeg smører MINST hver 3 time.

Hurra for sommer :(

Back
Topp