Ser ut til å bli februarbarn her....

Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer!:Heartblue
 
Wow!!!! Gratulerer så mye! Har de tenkt å finne ut hva blødningen skyldtes?
 
Klokka 13.11 kom lillebror til verden i en rasende fart! Dette ble en helt annerledes fødsel enn jeg hadde sett for meg og drømt om....

Vannet gikk kl 9.30, før noen rakk å undersøke meg igjen. Fikk strengt sengeleie pga blødninger og vannavgang, og lillebror la seg altfor høyt i hjertefrekvens. Det ble snakk om å hente ut babyen. Jeg hadde litt temp.økning, og ble stappet full av Paracet og Penicillin IV, og da ble straks lillebror litt sprekere også. Men ingen turde undersøke meg før 12.40, og da hadde jeg full åpning. Det krydde av folk på fødestua, jordmødre, barnepleiere, leger, overleger og barneleger.
Og alle var livredde for alt blodet og ingen skjønte hvor det kom i fra, så vakuum ble funnet frem.
Men den klarte jeg meg heldigvis uten, hadde bestemt meg på forhånd for at noe sånn var uaktuelt [emoji28]

Aner ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel, jm anslo 1,5 time, men er superglad for å være ferdig. Den tøffeste og skumleste av mine fire fødsler.

Lillebror veier 2480 gram og 44 cm lang og er selvfølgelig verdens fineste[emoji173]️Er litt kald og har lavt blodsukker, men det er heldigvis noe vi kan rette opp på barsel, så slipper hvertfall foreløpig NEO[emoji4]

Nå ligger vi rett ut og bare koser koser oss som best vi kan [emoji4][emoji173]️

For en opplevelse du har hatt....! Godt at det er over, og at dere nå bare kan kose dere med attpåskatten [emoji170] Han var helt nydelig - gratulerer så masse!
 
Åh gratulerer så mye! Det er uvirkelig at noen av marsbabyene har kommet allrede! På tide å pakke fødebag snart! [emoji28] Selv om jeg ikke har termin før i slutten av mars, så kan det plutselig skje litt for tidlig. [emoji28]
 
Tenkte å ønske lykke til, men her har det jammen skjedd saker og ting! :smiley-bounce022

Gratulerer så mye! :flower Jeg ble så rørt at jeg begynte å grine da jeg leste opp historien din til mannen...

Nyt tiden fremover. :Heartred
 
Wow!!!! Gratulerer så mye! Har de tenkt å finne ut hva blødningen skyldtes?

Ja det lurer jeg på og... har vært mest fokus på lillebror og hans temp og blodsukker så langt, prøver å unngå at han ender på NEO...
får vel høre mer ang det i utskrivningssamtalen tenker jeg, begge jm som forløste har tatt helg....
 
Åh gratulerer så mye! Det er uvirkelig at noen av marsbabyene har kommet allrede! På tide å pakke fødebag snart! [emoji28] Selv om jeg ikke har termin før i slutten av mars, så kan det plutselig skje litt for tidlig. [emoji28]

Ja man vet aldri når de bestemmer seg for å hilse på [emoji28]
 
Gratulerer så mye ❤️
 
Ja det lurer jeg på og... har vært mest fokus på lillebror og hans temp og blodsukker så langt, prøver å unngå at han ender på NEO...
får vel høre mer ang det i utskrivningssamtalen tenker jeg, begge jm som forløste har tatt helg....
Jeg tenker ihvertfall at det er viktig å få snakket om det før du sjekker ut. For meg hadde det føltes som et uavsluttet kapittel hvis ikke...
Men bra de tar seg godt av lillebror :)
 
Back
Topp