Ser ut som Pamela...

sakkosekk

Betatt av forumet
Herrgud for noen pupper jeg har fått.. husker at jeg fikk større sist også, men ikke at de skulle bli så tunge. Føles jo som tyngdekraften trekker meg ned med dem, har sett for meg at jeg til slutt bare bikker forover  

Flere som er litt Pamela for tida?

Hele forrige svangerskap brukte jeg samme bh som jeg gjør til vanlig, merker ikke forskjell nå heller jeg, men det er egentlig helt greit, så lenge jeg ikke må ned ennå en bh str. (For etter amming sist krympa det her gitt!)

Lykkensmiler skrev:
Noen som har det :p Får håpe jeg blir litt Pamela etterhvert!

Samme her!!!

Ja, føler de er gedigene. Bruker e-cup fra før og jeg puppene bare tyter ut av de. Tror jeg har gått opp til en f-cup n¨å.

det er ingenting å misunne, i allefall ikke med vekta... tungt!

Og jeg må nok også handle inn noen større BH`er for her velter de ut gitt...

Du er ikke alene. Føles som at puppene flyter utover. Tunge som fjell. Og vortene ser ut som pannekaker.
Samboern elsker at de er store da haha :-)

Jepp, de bare vokser og vokser. Ser ikke ut til at de stopper med det første.

Haha. I wish. Her er det nesten ikke noe igjen etter forrige svangerskap. Kjöpte meg en haug med BHer når jeg slutta med dagamming sist, for da var jeg sikker på at de ikke kunne bli mindre. Men der tok jeg feil. Så nå kan de gjerne begynne å vokse snart så jeg kan fylle ut BHene mine ;)

Haha, vel kan ikke akkurat kalle meg pamela.. men de er ikke små ;) har ikke så små fra før da og ønsker i grunnen ikke at de skal bli så mye større heller..

Sist vokste de ikke særlig i løpet av svangerskapet, men da amminga kom i gang DA var jeg pamela!!! Eller dolly parton som den ene jordmora på barsel kalte meg da melka kom ;) de var GEDIGNE!!! 

Hehe.. Ja, Dolly kan du også kalle meg... Kjært barn mange navn :D Ang. Samboere son liker forandringer... Ja, det stemmer godt her å :D

Hehe.. Ja, Dolly kan du også kalle meg... Kjært barn mange navn :D Ang. Samboere son liker forandringer... Ja, det stemmer godt her å :D

Back
Topp