Ser ut som om jeg kan snike meg inn her damer

2barns mor

Elsker forumet
I går, altså mandag 22.okt tok jeg en test, aner ikke hvorfor, for jeg venter egentlig ikke mensen før til fredag, men noe i meg sa at det skulle jeg!!!
Testen viset en svak positiv og det samme har den gjort i dag.

Tidspunktet for denne graviditeten kunne ikke blitt værre, og jeg sliter veldig med tanken på å bære frem dette barnet, men sterk motstander som jeg er av abort, og ansvar for mine handlinger skal jeg ta. så vil jeg nok etterhvert klare å glede meg over denne graviditeten.

Det må ordne seg til slutt, ikke sant jenter??

Også vil jeg ønsker dere masse lykke til dere som venter i spenning og gratulerer til dere som har fått svar :D

 
Først av alt GRATULERER :-) Uplanlagte barn kommer ofte på en veldig dårlig tidspunkt ;-) samme her, jeg er student og skal skrive bachelor nå når jeg er (forhåpentlig) høygravid og forhåpentlig blir jeg såvidt ferdig med skolen.. SELFØLGELIG kommer det til å ordne seg, det gjør alltid det for snille jenter ;-)
 
Ordner seg ALLTID for snille jenter =D
Gratulerer med positiv test!!

Egentlig passer det ikke helt inn med tidspunkt her heller å bli gravid, da jeg også skal skrive bachelor til våren. Men vi ønsker å gjøre dette nå da vi ikke ønsker så stor alderforskjell mellom andre og eventuelt tredje mann. Vi har to barn fra før og de er det 7 år i aldersforskjell :p
 
GRATULERER!!

Mine to andre er planlagt til fingerspissen, mens denne spiren er en stor overraskelse- psser ikke bra da jeg har fått tilbud om ny jobb fra aug 2013.... kan ikke akkuratt svar ja på den nå syns jeg..... Men gleden er ENORM!
 
Back
Topp