Ser ut som kortvarig glede her også :(

Bkno7615082

Andre møte med forumet
På onsdag var vi hos legen og fikk se et lite hjerte slå. En stor lettere og tro på at nå skulle alt gå bra!
I går når jeg skulle legge meg fikk jeg plutselig vondt i magen og ca 10 min etter jeg hadde lagt meg kjente jeg noe rant nedover låret. Jeg gikk på badet og to mørkere dråper med blod rant nedover. Kom mer friskt blod når jeg gikk på do. Jeg stod opp og pratet litt med mannen før vi ringte legevakta. Fikk beskjed om at jeg kunne prøve å ta noen graviditetstester og gå til fastlegen på mandag. Har ingen tester og får jo ikke tak i dette nå.
Fikk beskjed om å slappe av.. Jeg er midt i eksamen og ser ikke helt hvordan det skal gå til.. Satt til halv ett på natta i går og er veldig stresset over den om dagen.

Var oppe på do i natt. Kom ikke blod og smertene var borte. Hadde heller ikke kommet noe blod i bindet. Samme når jeg stod opp i dag. Har ikke vondt nå, men tror desverre dette har gått galt. Føles anderledes i kroppen.

Om noen har hatt lignende opplevelser vil jeg gjerne høre.

Ånei, så skummelt :o Har ikke lignende erfaring p dele dessverre. Men leser jo at mange blør litt i begynnelsen, og en SA skal komme med veldige smerter.. Hvor langt er du på vei?

Håper og tror det var uskyldig, du har jo ikke blødd noe mer, skjønner ikke hvorfor legevakten ville ha deg til å ta graviditetstester? Det eneste sikre nå må jo være en ny ul. Masse lykke til! ❤️

Håper og tror det var uskyldig, du har jo ikke blødd noe mer, skjønner ikke hvorfor legevakten ville ha deg til å ta graviditetstester? Det eneste sikre nå må jo være en ny ul. Masse lykke til! ❤️
For å sjekke om hcg nivået sank tror jeg.
Begynner å tro det kan gå bra vi å nå :) krysser alt vi har. Tusen takk :)

Jeg har blødd masse. Stort sett etter sex. Så jeg er vant til det. Var slik forrige svangerskap også. Men da viste jeg ikke hvorfor jeg blødde og ble hysterisk. Nå blør jeg flere ganger i uken. Men det gjør ikke vondt, med unntak etter en orgasme der livmor ble litt irritert.

Dette høre ganske uskyldig ut, selv om det sikkert føles veldig dramatisk for deg.

Det er aldri noe hyggelig når det er blod inne i bildet, men jeg tror det har gått bra med deg, siden det ikke har tatt seg opp, og du ikke har vondt.

Jeg har en god følelse, og krysser alt jeg har for deg:)

Graviditetstester er nytteløst, og helt latterlig at de ba deg ta det. Den vil jo slå ut positiv uansett.

Har to venninner som har blødd og alt gikk fint likevel. Men skjønner godt det er veldig skummelt. Håper det går bra for deg. Klem

Dere er gode! Trengte litt oppmuntring i dag ;)
Føler alt har vært som normalt igjen :) ikke noe mer blødninger eller vondt. Veldig glad for det! Har mistet en gang før og da begynte det ganske likt, så jeg konkluderte forhåpentligvis for fort med at det gikk galt :)

Sniker fra august. Jeg har blødd masse og i flere uker. Har vært på to ultralyder mens jeg blødde mest, og fikk se en frisk og fin baby begge gangene. De så at jeg blødde, men fant ingen grunn til det siden alt så helt fint ut. Eneste forklaringen er at det kan være sprukne blodkar. Håper det ordner seg for deg og ;-)

For å sjekke om hcg nivået sank tror jeg.
Begynner å tro det kan gå bra vi å nå :) krysser alt vi har. Tusen takk :)
Men graviditetstester skal ikke brukes til å sjekke om hcg stiger eller ei, det er de for upålitelige til. Positiv er positiv når det gjelder hjemmetester og det burde helsepersonell vite

Håper inderlig dette var en uskyldig blødning. Håper du kan få noe svar i morgen.

Håper det ikke er noe og at alt går bra. Blødde selv i 1,5 uke for 1 mnd siden. Da var jeg i uke 7/8. Alt gikk bra og er nå 11+4! :-)

Back
Topp