ser ut som jeg skal føde nå!

Leilei24

Flørter med forumet
11 uker til termin i dag, og får stadig spm om jeg snart sprekker- nå har du ikke lenge igjenn osv. vet jeg har en god og rund mage med masse vann i,men blir litt fornemret jeg :( har hvert gravid 2 ganger før og med nr 1 som er gutt så var det det samme. tydeligvis er mine guttemager enorme !! :-P
flere som har blitt spurt om de snart skal føde :-P ??

Ingen som har sagt det direkte, men ser selv at jeg har mye større og spissene mage denne gangen! Jente fra før og guttebass nå! Er spent på hvor det skal ende! Har termin 28 mai :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det har inntil i dag faktisk vært andre veien her... " HÆ??? Er DU gravid??" :-/ men i dag kom det faktisk en kunde bort og sa "Ja, NÅ skjønner jeg hvorfor du har bekkenløsning!" :-D

Sånn generelt bør folk spare seg for den type kommentarer. Både ene og andre veien!

Jeg har fått høre at folk ikke har sett det på meg at jeg er gravid, så folk fikk litt sjokk da jeg endelig fortalte det åpent forrige uke:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er bitteliten og har en stor og rund mage, så jeg får stadig høre: "nå er det vel rett rundt hjørnet?" og "Hva?! 2 mnd igjen, ikke 2 uker, da?!"
Jeg synes det er fint, så jeg blir ikke fornærma.

Jeg har fått høre begge delene. Møtte ei i stad som syntes magen var enorm :-D og så er jeg så svai i ryggen at jeg ser enda større ut.
Det er bare smaltalk og folk mener iingenting vondt med det

Jeg føler meg enorm for å være ærlig:gen026....

Selv om alle de vanlige klærne fremdeles passer og jeg ikke har lagt på meg mer enn 5 kilo - så er de 5 kiloene rett på magen og jeg føler den er enorm :gen113.

Føler at magen vokser i rekordfart nå.
Kjenner at huden strekker seg masse og at det blir kraftigere spark fra henne.

Har ikke fått noen sånne kommentarer, men jeg er vel ikke akkurat så stor heller.. 30+4 og har lagt på meg 4 kg (gikk først ned 2 kg så opp igjen de 2 kg , også 4 kg, men regner ikke med de to første fordi jeg gikk ned fra startvekt og opp til startvekt igjen) bruker samme klær som alltid.. Får alltid høre at jeg spiser mye da, enda det og har dabbet av ganske mye :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler at magen min ser større ut på kvelden. Kan det være mulig?:P hehe

ja fått mange sånne kommentarer..Både stakkars deg du ser forferdelig oppblåst og stor ut..Og nå ser vi att du har lagt på deg i ansiktet ditt, du er så forandra..du skal kansje føde snart???:)
Blir lei meg når noen kommenterer ansikt og att jeg ser tjukk ut der, det plager meg mest faktisk:(
Ellers ble jeg ganske stor tidlig og alle har noe og si på magen min, det ble gjort sist også..så jeg er glad dette er min siste unge så kan jeg få kroppen min i fred:)hehe

Jeg tror ikke folk er vant til å se gravide...
ja fått mange sånne kommentarer..Både stakkars deg du ser forferdelig oppblåst og stor ut..Og nå ser vi att du har lagt på deg i ansiktet ditt, du er så forandra..du skal kansje føde snart???:)
Blir lei meg når noen kommenterer ansikt og att jeg ser tjukk ut der, det plager meg mest faktisk:(
Ellers ble jeg ganske stor tidlig og alle har noe og si på magen min, det ble gjort sist også..så jeg er glad dette er min siste unge så kan jeg få kroppen min i fred:)hehe

Fysj så stygt av folk! At de ikke tenker?? NÅR ble det lov å kommentere utseende til folk bare fordi de er gravide???

Du er ikke stor, du er gravid. Og gravide skal faktisk VOKSE. Og med tanke på alle innvollene som flytter på seg for å få plass til den lille og alt det ekstra blodet som pumpes rundt så er det ikke rart at vi blir oppblåste og får andre plager.

Det er en veldig sårbar situasjon å være gravid på grunn av hormoner og forandringer som vi ikke rekker å følge med på. Folk burde heller si FINE ting.

"Åh, så flott mage du har. Du kler den skikkelig". Eller, "du stråler!".

Møtte dama til en kompis for første gang her en dag. Og det første hun sa var: Åh, så fin du er! Jeg elsket henne fra første stund :D :D

Gikk veldig fort fra 6.mnd - folk kunne ikke se at jeg var gravid og skjønte ingenting når jeg sa jeg var gravid i 6.mnd. 2 uker etterpå får jeg kommentarer som "Wow, du er SVÆR". Jah....

Jeg tror ikke folk er vant til å se gravide...

Fysj så stygt av folk! At de ikke tenker?? NÅR ble det lov å kommentere utseende til folk bare fordi de er gravide???

Du er ikke stor, du er gravid. Og gravide skal faktisk VOKSE. Og med tanke på alle innvollene som flytter på seg for å få plass til den lille og alt det ekstra blodet som pumpes rundt så er det ikke rart at vi blir oppblåste og får andre plager.

Det er en veldig sårbar situasjon å være gravid på grunn av hormoner og forandringer som vi ikke rekker å følge med på. Folk burde heller si FINE ting.

"Åh, så flott mage du har. Du kler den skikkelig". Eller, "du stråler!".

Møtte dama til en kompis for første gang her en dag. Og det første hun sa var: Åh, så fin du er! Jeg elsket henne fra første stund :D :D

Ja skulle tro alle som har fått barn selv hvertfall tenker seg om før de snakker..Men sant som du sier, det skjer veldig mye med kroppen og det skal det gjøre..Det er tros alt et lite barn inne der som skal vokse seg stor og fin:)
Nei vi får bare gå med hevet hode og ikke bry oss om alt folk spyr ut av seg:)

Jeg har begynt å svare: Åh, synes du jeg er stor? Jeg er akkurat så stor som jeg skal være i følge legen min.....

Det stopper kjattra.

Jeg får sånne kommentarer hele tiden... ååå stakkars deg 2 mnd igjen, ser ut som du skal fø når som helst.... Jeg går med mitt tredje barn, har bare lagt på meg 10 kg, men alt er rett på magen. Er ikke så stor i utgangspunktet, så jeg ser jo at jeg er stor,,, men vet også at på 2 mnd blir jeg mye større.... Men pleier å si at ja magen er litt over gjennomsnittet, men babyen er akkurat så stor som den skal være....så sier jeg at Jeg bare bærer henne rett ut, ja jeg har guttemage, men det er ei jente inni der....

Back
Topp