Ser ut som jeg må forlate dere

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Da kom det plutselig rosa på papiret. Vet det kan være harmløst, men jeg har jo opplevd dette før. Er ganske sikker på at det er SA. Har økende mensmurringer også:( men slik er det. Etter prøver og UL hos gynekolog i 2014, så sa hun det kunne virke som om kroppen min ikke liker kromosom Y. Altså gutt. At dette kan bli frastøtt(?). Men vet ikke jeg. 5+0 i dag! Ønsker dere juni-jenter masse lykke til!❤️☺️ Så skal jeg se om jeg kommer meg inn i en av de andre sen-sommer termingruppene.

Klem❤️
 
Åånei så trist :(:Heartred Jeg håper virkelig dette kun er en uskyldig blødning, selv om du tror det er begynnende SA!
Gir deg en god klem :Heartred:Heartred
 
Åånei så trist :(:Heartred Jeg håper virkelig dette kun er en uskyldig blødning, selv om du tror det er begynnende SA!
Gir deg en god klem :Heartred:Heartred

Takk ❤️ Håper også det, men kjenner tegnene, slik var begge SA’ene jeg har hatt før også :grumpy:
 
Off, så trist. Håper du kommer raskt inn igjen i en sensommer-termingruppe ♡
 
Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning! ❤️
 
Takk!❤️ blør ikke nå, men har mye nedpress og murringer. Så får se hva som skjer. Kanskje det er lurt å dra til legen ift hcg-stigning? Skal iallefall holde dere oppdatert ☺️
 
Krysser fingrene for deg♡
 
Krysser fingrene for deg og sender deg en klem:Heartred
 
Åå det var ingen hyggelig lesning. Håper det var en uskyldig blødning ❤️ Sender deg en klem❤️
 
Krysser fingrene for deg og spira, og håper det er en uskyldig blødning ❤
 
Takk!❤️ blør ikke nå, men har mye nedpress og murringer. Så får se hva som skjer. Kanskje det er lurt å dra til legen ift hcg-stigning? Skal iallefall holde dere oppdatert ☺️
Jeg ville nok ha dratt til legen for å sjekke hcg-stigning. Åper at deet kun var en harmløs liten blødning
 
Har hatt litt brunt på papiret tidlig idag, men ingenting nå. Fortsatt mye mensmurring:shifty:
 
Har hatt litt brunt på papiret tidlig idag, men ingenting nå. Fortsatt mye mensmurring:shifty:
Off, håper såklart det er noe uskyldig, men det er bare du som kjenner kroppen din ❤

Sender en klem ❤
 
Har ikke blødd mere frem til nå, og heller ingen murringer siden tidligere i dag:smiley-angelic001:Heartred
 
Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Har ikke blødd mere frem til nå, og heller ingen murringer siden tidligere i dag:smiley-angelic001:Heartred
Har du kontaktet lege eller noe for å få vite mer? Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning ❤️
 
Har ikke blødd mere frem til nå, og heller ingen murringer siden tidligere i dag:smiley-angelic001:Heartred
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen
 
Back
Topp