Ser ut som jeg kan melde meg inn her :)

Lykkeliiten

Glad i forumet
Blir 3 terminforumet ♥

Er ei jente på 26 år, gift og har to barn.
2 gutter på 7 og 5 år!
Bosatt i Vestfold.

Hvem er du? ♥

Testet svakt igår morres, går kveld, idag tidlig og nå i kveld. MEN pga et legevakt besøk og en test der viste neg så tørr jeg ikke helt å glede meg selv om jeg fikk streker hjemme etterpå. Fått en antibiotika kur for uvi så jeg krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast fremover ♡♥

Termin vil være 8 jaunar ☆

Lykke til, gleder meg til å bli kjent med dere!
 
Gratulera så masse!!! :D eg e 30 år, ein gutt på 9 år. :) er samboer! :)
 
Gratulerer så mye! :)
Jeg er 23 år. Har en samboer på 28 år. Vi har ingen barn fra før, så dette er mitt første svangerskap.
Det er både spennende og skummelt på samme tid. Jeg er skrekkslagen i det ene øyeblikket, og suuuperhappy i det andre! :p
 
Gratulerer:)

Jeg er 26 år, gift og har 2 barn. Er nå gravid med nr 3, termin 3.januar.

Er nå i mitt 4. svangerskap (har hatt en sa), å har aldri vært så "redd" og usikker før. Skulle tro at jeg ville vært roligere nå, med den erfaringen jeg har, men neida!! Blir morsomt å se hvor mange vi blir her :)
 
Gratulerer så masse ♡

27 år. Samboer. Dette er første etter snart fire års prøving. Satt på tredje fryseforsøket ♡
 
Er straks 25, har samboer, og dette er første gang jeg er i denne situasjonen. Som Sulemu er jeg også både skrekkslagen, glad og forvirret. Hva skjer videre, liksom? :)
 
Jeg er 27. Har samboer. Og er gravid med mitt andre barn <3 følelsene er litt i sving, hormonene på gang og kvalmen er som den skal ;)
 
Back
Topp