Ser ut som jeg blir alenemamma....

øyensten

Flørter med forumet
Før vi fant ut at eg var gravid hadde forholdet alt begynt å forfalle litt, så etter ferieturen vår blei det bare verre.... Vi klare ikke å kommunisere, og hver samtale er en kamp.. Vi skal snart til familievern kontoret, i håp at litt kan reddes, men det ser litt håpløst ut...
Noen som har kommet i like uheldig situasjon?

ånei:( det var ikke noe gøy å lese:( håper det går bra med deg og håper dere klarer få orden på noe om ikke alt :) masse lykke til:)

Uff så trist :((. Håper dere finner ut av det som blir til det beste for dere alle tre, -uansett om det er å fortsatt være sammen eller å gå hver til sitt.

Høres veldig tøft ut! Stor klem til deg!!emoticon

Ååå så trist:-( Håper det ordner seg for dere. Lykke til!

*Klem fra meg*

Klemmer på herfra også.

Uff, føler med deg :-( Er ikke i lignende situasjon selv, så kan vel ikke si at jeg skjønner hvordan du har det, men jeg skjønner at det er veldig tøft.. Håper alt ordner seg for deg, *klem*

Uff, så leit :-/ Håper det ordner seg for dere- satser på at familievernkontoret hjelper dere på god vei! Ikke noe særlig å måtte skille lag, iallefall ikke rett etter at du er blitt gravid!

Det bekymrer meg egentlig ikke at eg vil bli alenemamma, han vil jo hjelpe til tenker eg, vi er kanskje bare ikke sammen då... Uansett har jeg familien og gode venner:-) Eneste er at jeg føler en slags skam...... håper ikke andre vil se ned på meg.... Uansett hva som skjer kommer alltids babyens velvære først, h*n skal ikke (forhåpentligvis) føler at det mangler noe i livet h*n`s. Kjærelighet er det massevis av;-)

Uff :(   Ikke morsom situasjon du er i nei.

Jeg kommer nok i nesten samme situasjon som deg. Jeg er sammen med en uten opphold i Norge. Vi skulle liksom vente med å få barn til alt var ordnet for han. Men så endte jeg opp gravid litt før enn beregnet gitt ;) Han er fra Spania, så han er ikke ulovlig i landet, men må søke om å få bo her. Og det tar jo sin tid. Så han blir boende litt hos en kamerat i Oslo, og litt i spania.

Så jeg blir nok veldig mye alene med babyen. Omtrent hele tiden. Men håper jo han kan være her så mye som mulig. Jeg har også 2 barn fra før, så kan bli litt av en prøvelse dette her ;)

Men får bare håpe det ordner seg for dere da :) Kan jo finnes en løsning. Og er det noe du lurer på ang det å være alene mamma er det bare å spørre ;) Jeg har klart meg mange år alene med mine små :)

Ingen har rett til å se ned på deg uansett hvilke valg du/dere tar. Det viktigste er at dere tar det valget som er rett for dere. Sender dere varme tanker og ønsker om det beste.

da ser det ut som vi er to øyensten.... Jeg ble forlatt i dag, og har nettopp startet på 2.trimester og har fortsatt svangerskapskvalme fra helvete.

For min sin del blir hele tilværelsen snudd på hodet. Må selge leiligheten, bor i en by uten familie, så må nok flytte hjem nærmere mamma så jeg kan få litt hjelp der, og jeg får ikke studert det jeg skal begynne på om 2 uker. Økonomisk ser det svart ut, men bf sa i dag at han skulle hjelpe til på den fronten og at det skulle ordne seg, ergo - ta i mot almisse fra en som ikke vil være med meg.

Nå er det pause på ubestemt tid, og han har dratt hjem til mor.

Rakk aldri å kontakte familievernkontoret som vi hadde planlagt før det smalt. Bestiller uansett en time.

Min første kveld/natt alene hjemme.

Det er en uheldig situasjon vi er oppi Serenity... Heldigvis har vi litt tid før babyen kommer, litt tid til å få situasjonen våres til å fungere best mulig:-)

ja... tid har jeg nok av for tiden... er sykemeldt og spyr som. ja, hva skal man kalle det....
er vant til noen som henter vann og lager meg en skive eller skifter spypose. Nå er det ikke slik lenger...

Om det var omvendt, at mennene var gravid, jeg hadde aldri i mitt liv klart å gå fra han når han bar på mitt barn og var så dårlig han ikke fungerte i hverdagen. Aldri i livet. og jeg kommer aldri til å bli klok på slikt.

Back
Topp