Ser ut som en sirkushore..

Hahaha, huff stygt å le, men en morsom historie da..:) håper leppa er blitt litt bedre og at du etterhvert blir litt komfertabel med vippene :) og tror neppe du ser ut som ei sirkushore altså, men det er lett å si :) god bedring med leppa og kuttet :) trøsteklem sendes din vei :)

Har blitt litt mere vant til vippene nå etter at jeg klipte de, men syns fortsatt der er liiitt for lange :) Også har jeg blitt blå over leppa også nå.. Sikkelig vakker :P

Hihi, nå måtte jeg le laughing7 håper leppa kommer seg fort og du blir mer fornøyd med vippene i morgen:)

Hahaha..
Du skriver utrolig morsomt ;-)
Men det hørtes ikke mye godt ut!! Håper det går fort over, god bedring :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hihi, nå måtte jeg le laughing7 håper leppa kommer seg fort og du blir mer fornøyd med vippene i morgen:)

Takk for det :) Skal nedover å fjerne de i dag, faktisk.. Legger nye, og denne gangen har jeg med bilde på hva jeg ønsker ;)

Hahaha..
Du skriver utrolig morsomt ;-)
Men det hørtes ikke mye godt ut!! Håper det går fort over, god bedring :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, det var bra du likte det ;) Takk for det :)

God bedring, og lykke til med de nye vippene ;)

Har du fått nye vipper nå? ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jaaa, og jeg er fortsatt ikke fornøyd :( kan det være hormonene? :P Hun fjernet ikke de gamle, klippet de heller ned, og fylte på med enda flere, kortere vipper. MEN på det ene øyet er vippene kortere enn det andre, og man kan veldig tydelig se at de er klippet RETT AV! :smiley-angry017

Fader, så kjipt å bruke masse penger å ikke bli fornøyd!

Jaaa, og jeg er fortsatt ikke fornøyd :( kan det være hormonene? :p Hun fjernet ikke de gamle, klippet de heller ned, og fylte på med enda flere, kortere vipper. MEN på det ene øyet er vippene kortere enn det andre, og man kan veldig tydelig se at de er klippet RETT AV! :smiley-angry017

KLAG! Man skal ikke være misfornøyd når man bruker så mye penger på seg selv, klag til krampa tar deg eller du blir fornøyd;)

Jaaa, og jeg er fortsatt ikke fornøyd :( kan det være hormonene? :p Hun fjernet ikke de gamle, klippet de heller ned, og fylte på med enda flere, kortere vipper. MEN på det ene øyet er vippene kortere enn det andre, og man kan veldig tydelig se at de er klippet RETT AV! :smiley-angry017

Huff.. ville krevd å få et helt nytt sett jeg!!

KLAG! Man skal ikke være misfornøyd når man bruker så mye penger på seg selv, klag til krampa tar deg eller du blir fornøyd;)
Huff.. ville krevd å få et helt nytt sett jeg!!

Ja, jeg sa jeg ikke var fornøyd, så jeg skulle få gratis påfylling.. Var så lei av å ligge på den benken, i tillegg til at jeg var sulten, tissetrengt og kvalm. Så jeg dro! :smiley-angry016

det blir nok siste gang jeg legger vipper der!

Uff hehe dumt at du ikke ble fornøyd denne gang heller..:(

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp