SER UT SOM EN BADEBALL!!!!!

TonjeC

Flørter med forumet

Må bare få uttrykke min frustrasjon over at jeg ser ut som en badeball med føtter! [:@] Og jeg har fremdeles over 5 uker igjen til termin!!! Tipper min nye "stilige" fasong er 10 % baby og 90 % is, kaker, sjokolade og berlinerboller! Hva med dere? Er dere fotomodellvakre med en så vidt synlig kul på magen?

Lykke til til alle dere som nærmer dere termin! Jeg er da sist i aprilgjengen, og har ikke termin før 30! Typisk meg å være sent ute! [:)]

EMh...vel...ikke noe fotomodell her nei!!
Ruller avgårde snart!!! Har også 5 uker igjen..hvordan skal dette gå? hehe!

vel er stor som en badeball, og hun har festet seg, går med vonde kynnere hele tiden, men bare tre uker igjen

Har ikke festet seg her....men ikke sikkert det kommer til å gjøre det før mye senere på meg ettersom jeg har født før, men...
Kynnere..jupp....og "autsj"..slitsomt å gå sånn da!!
MEN.......5 uker igjen...toppen 7.....*holder motet oppe*..prøver hvertfall..hehe!

me too, bare sitter her og venter nå. er så spent på hvordan hun ser ut

Å ja gjett.... men jeg TROR at hun kommer til å ha masse svart hår..hehe!!! Det er liksom det eneste jeg har kommet frem til..hehe!!!
Skal bli rart å få henne ut ja....!!!

Gleder meg!

jeg ser ut som en fotomodell!!! i overvekt klassen... hahah[:D][:D][:D]...

[:D][:D]Jeg ser ut som en fotomodell!!!! --Veel ,mer som en "før" utgave...Egentlig ligner jeg vel mer på en blanding av en pingvin og en badeball... Men jeg kunne sikkert vært modell for Grete Rode kurs.....[:)] 

Hadde det nå engang bare vært magen! Men når rumpa begynner å bli på størrelse med et middels stort lasteskip er det straks litt verre! [;)]

Hadde vel vært litt rart om vi ikke hadde følt oss som elefanter (sorry hvis jeg tråkker noen på tærne nå.... Noe dere i grunnen ville merket..hehe)
Er jo ganske mye ekstra på oss nå... for ikke å snakke om magen som hemmer 99% av det vi pleier å klare.... MEn for all del...er stolt av den jeg!! Selv om det blir godt å bli ferdig, kommer jeg til å savne den!!

Back
Topp