Ser ut som ei kjøttkake!! (Bilde)

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Flere som plages med uren hud og kviser ? Jeg har store kviser og nesten som betennelse og brennende :inpain::bag: Noen tips ? Spiser veldig sunt og drikker mye vann...
 
Uff a meg. Du har jo fått byller! De kan være ekstremt vonde :(
Dra til legen og se om det er noe du kan få der. Eventuelt så anbefaler jeg deg å gå på et apotek og spørre om å snakke med en farmasøyt eller hudpleier, de kan sikkert tipse deg hva du kan gjøre eller gå på mens du er gravid. God bedring og lykke til <3
 
Enig i at det kan se ut som rosacea. Jeg hadde noe lignende i en meget stressende periode i livet. Fikk det aldri bekreftet hos hudlege, da jeg fikk time om 6 mnd, da var det gått over for meg.
Hvile, stresse ned, ikke spise sukker var det aom hjalp meg.
 
Flere som plages med uren hud og kviser ? Jeg har store kviser og nesten som betennelse og brennende :inpain::bag: Noen tips ? Spiser veldig sunt og drikker mye vann...
Huff så sjipt.. Jeg har også en del kviser, men ikke så mye som deg! Håper du finner noe som hjelper :):Heartred Del gjerne hvis du finner en løsning på det!!:)
 
Ser ut som rosacea og beskrivelsen ligner og veldig. Har hatt det i 15 år selv. Kan bli verre om det behandles på samme måte som uren hud/kviser. Mye forskjellig mat som kan være triggere. Stress, temperaturforskjeller, sol påvirker også. Har gått på antibiotika i mange år, men etter graviditet klarer jeg meg med krem. I mange tilfeller forverres eller opptrer rosacea under graviditet, men jeg var heldig og ble bedre.
 
Flere som plages med uren hud og kviser ? Jeg har store kviser og nesten som betennelse og brennende :inpain::bag: Noen tips ? Spiser veldig sunt og drikker mye vann...


Samme her :( helt krise ... gått på flere antibiotika å kremmer tidligere men kan jo ikke bruke det nå :(
 
Snakket med hudlege, jeg har rosacea subtype 2 /3 og med forverring i svangerskapet! De skal undersøke hvilken medisin jeg kan få på resept ☺️:happy: Håper på bedring !
 
Back
Topp