• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ser svarte fluer....

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hmm....hva er galt når jeg ser svarte "fluer" rundt i lufta? [&:][8D]
Dere forstår hva jeg mener....

jeg har det pga av det lave blodtrykket sa jordmora til meg :)

Okey....var på kontroll hos legen på tirsdag og da var blodtrykket normalt. Har løfta en del tunge ting i dag, og det kjennes på kroppen. Kanskje fluene bare er et tegn på at jeg må slappe litt av [:)]

Jeg ser hvite stjerner jeg[8D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Okey....var på kontroll hos legen på tirsdag og da var blodtrykket normalt. Har løfta en del tunge ting i dag, og det kjennes på kroppen. Kanskje fluene bare er et tegn på at jeg må slappe litt av [:)]

Jepp. Ta deg en pause og få i deg masse væske[;)] Uten mat , drikke og masse hvile funker ikke den gravide kroppen vettu[8D]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jepp. Ta deg en pause og få i deg masse væske[;)] Uten mat , drikke og masse hvile funker ikke den gravide kroppen vettu[8D]

Ja det var lurt, VANN har jeg nesten ikke drukket i dag (og jeg som pleier å drikke litervis...)[:)]
Hvite fluer ja....hmm de har jeg ikke sett noe til [8D]

He he ser både svarte fluer og stjerner eg innimellom..
spesielt hvis eg reise meg fort opp[:D]

Ta det med ro du, og hold blodsukkreret ved like[:)]

Back
Topp