"Ser stjerner"

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Noen andre som opplever å plutselig "se stjerner"? Syns det var skikkelig ekkelt :o
Men sikkert helt normalt, eller?

Jeg opplever det samme en sjelden gang! Men blodtrykk, urin etc er helt fint :) så tenker det bare er et lite blodtrykksfall eller noe :)

Noen andre som opplever å plutselig "se stjerner"? Syns det var skikkelig ekkelt :o
Men sikkert helt normalt, eller?
Opplever det ganske ofte, men blodtrykket mitt er normalt. Ingen andre tegn til forgiftning heller. Fått beskjed om at det kan skje når blodtrykket blir for høyt/lavt. For min del gjelder det nok ved blodtrykksfall da jeg plages mye med det. Men det gjør ingenting å få det sjekket hos Lege/Jordmor. Heller en gang for mye enn en gang for lite :-)

Jeg opplever det samme en sjelden gang! Men blodtrykk, urin etc er helt fint :) så tenker det bare er et lite blodtrykksfall eller noe :)
Da er det nok blodtrykksfall :)
Jeg var på badet når deg skjedde og der er det ganske varmt også..... Så kanskje det påvirket det....

Opplever det ganske ofte, men blodtrykket mitt er normalt. Ingen andre tegn til forgiftning heller. Fått beskjed om at det kan skje når blodtrykket blir for høyt/lavt. For min del gjelder det nok ved blodtrykksfall da jeg plages mye med det. Men det gjør ingenting å få det sjekket hos Lege/Jordmor. Heller en gang for mye enn en gang for lite :-)
Skal til jordmor igjen på tirsdag pga lave SF mål. Så kan nevne det for henne da :)

Jeg var på badet når deg skjedde og der er det ganske varmt også..... Så kanskje det påvirket det....

Jeg har begynt å bli nærmest litt uvel når jeg tar en varm dusj, derimot et varmt bad går bra. Tror det har noe med å være oppreist, puls/blodtrykk og varmen, og da har det hendt at stjernene har kommet her også :-)

Jeg har det ganske ofte, dog ikke så langvarig og kraftig. Regner med at det er blodtrykksfall, for urin og blodtrykk er fint :)

Opplever det selv og visst eg reiser meg før fort Upp så ser eg stjerner.
Tenker bara att de e blodtrycksfall

Opplever det selv og visst eg reiser meg før fort Upp så ser eg stjerner.
Tenker bara att de e blodtrycksfall
Har hatt det før når jeg reiser meg brått opp og alt blir svart og stjernene kommer. Men denne gangen holdt jeg på å rydde på badet og blanke, fine stjerner kom til synet uten at jeg reiste meg brått.
Det var det som var litt rart.......

Det har skjedd 2 ganger med meg under svangerskapet. Aldri skjedd før. Lurte på om jeg hadde blitt gal første gangen det skjedde:D Jeg har ikke noe galt med blodtrykk eller urinprøver heller..

Jeg har det ofte, hos meg er det blodtrykksfall (har fint blodtrykk ellers). :) bare pass på om svimmelhet, hodepine eller/ og tåkesyn kommer, da bør du kontakte lege.

Skjer her når jeg ikke har spist, er litt stresset og blir varm... F.eks på morgenen med en noe masete 5 åring og høylydt 2 åring som skal i barnehagen og vi inne på varmt bad (varmekabler er ikke min venn nå)!
En morgen måtte jeg sette meg ned og forklare 5 åringen at jeg kunne svime av, men at det ville gå bra.. Han ble veldig urolig og veldig lettet når det gikk over igjen..

Back
Topp