Noen andre som opplever å plutselig "se stjerner"? Syns det var skikkelig ekkelt
Men sikkert helt normalt, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos legen på fredag, da var urinen helt fin og blodtrykket 120/70 så ingen tegn til sv.forgiftning da.....Ta kontakt med føden. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning (eller bare blodtrykksfall)
Opplever det ganske ofte, men blodtrykket mitt er normalt. Ingen andre tegn til forgiftning heller. Fått beskjed om at det kan skje når blodtrykket blir for høyt/lavt. For min del gjelder det nok ved blodtrykksfall da jeg plages mye med det. Men det gjør ingenting å få det sjekket hos Lege/Jordmor. Heller en gang for mye enn en gang for liteNoen andre som opplever å plutselig "se stjerner"? Syns det var skikkelig ekkelt
Da er det nok blodtrykksfallJeg opplever det samme en sjelden gang! Men blodtrykk, urin etc er helt fint så tenker det bare er et lite blodtrykksfall eller noe
Da er det nok blodtrykksfallOpplever det ganske ofte, men blodtrykket mitt er normalt. Ingen andre tegn til forgiftning heller. Fått beskjed om at det kan skje når blodtrykket blir for høyt/lavt. For min del gjelder det nok ved blodtrykksfall da jeg plages mye med det. Men det gjør ingenting å få det sjekket hos Lege/Jordmor. Heller en gang for mye enn en gang for lite
Da er det nok blodtrykksfall
Jeg var på badet når deg skjedde og der er det ganske varmt også..... Så kanskje det påvirket det....
Jeg opplever også dette, men da i forbindelse med blodtrykksfall.Noen andre som opplever å plutselig "se stjerner"? Syns det var skikkelig ekkelt
Har hatt det før når jeg reiser meg brått opp og alt blir svart og stjernene kommer. Men denne gangen holdt jeg på å rydde på badet og blanke, fine stjerner kom til synet uten at jeg reiste meg brått.Opplever det selv og visst eg reiser meg før fort Upp så ser eg stjerner.
Tenker bara att de e blodtrycksfall
Samme herJeg har det ganske ofte, dog ikke så langvarig og kraftig. Regner med at det er blodtrykksfall, for urin og blodtrykk er fint