Ser sliten ut...

Tine_mor

Elsker forumet
Håret er livløst og flatt.
Øynene er matte og fargen i huden er blek.
Leppene er blå og gommene helt hvite.
Akkve, første trimester av svangerskapet er ikke ment for å gjøre kvinner fulle av "gløden".
Jeg er så sliten og ser på bilder fra helgens event og kjenner meg selv ikke igjen.
Mormoren min ser på meg hver eneste gang jeg er gravid uten at jeg sier noe.
Er det andre som synligt forandrer utseende med engang de blir gravid?
Gleder meg til andre trimester. Litt farge på skroten og glans i håret.

Det er noe å se frem til det piker!:)

Hehe, som om jeg skulle sagt det sjøl...
Føler meg litt lurt... I følge romantiske filmer og myter skal man stråle og gløde og skinne, mens jeg føler meg bare helt forferdelig. Huden min har blitt litt sånn rød- flammete, tørr og blek, og håret er tørt og pistrete. Har bestilt time hos frisøren for nå skal det klippes gitt... hehe. (Har hår til nesten korsryggen, men nå blir det en god del kortere.)
Men - når formen bedres tror jeg også at jeg vil se friskere ut. For ofte ser man ut slik man føler seg. Også går det mot vår, man får litt sol på kroppen. Det hjelper. Skal også spandere på meg et par ansiktsbehandlinger og få tips til krem som passer for meg mens jeg er gravid. (Sliter normalt ikke med huden).
Bare vent, jenter... Vi skal nok skinne som sola etterhvert ;) hehe

Jeg er med i klubben. Ser ut som jeg har vært  fest uten en dusj i 14 dager....helt jæ......!

henger meg på her jeg også:)
prøver sminke meg men funker ikke det heller

lulan skrev:
henger meg på her jeg også:)
prøver sminke meg men funker ikke det heller

Fikk en del kviser allerede uka før jeg testa - en kollega spurte om jeg var gravid da jeg kommenterte at jeg ikke skjønte hva som skjedde med det..har jo ikke kviser ellers.. og jeg sa så klart at jeg kan jo ikke være det - herregud liksom..

4 dager senere så fikk jeg jo det svaret.. og vært skikkelig skikkelig dårlig og sett ut deretter også.. nå er endelig formen oppadgående og jeg trodde at litt maskara og skum og spray i håret skal gjøre meg fresh, men er fortsatt gråblek og fullstendig uten glød.. men men.. har passer uke 12 nå så håper det kommer snart hehe

Back
Topp